Škoda pořádá diskuse s profesionálními cyklisty
#Ride2Unite: Mezinárodní cyklistická kampaň dostupná na We Love Cycling a na sociálních sítích.
Servisní formulář >více zde
#Ride2Unite: Mezinárodní cyklistická kampaň dostupná na We Love Cycling a na sociálních sítích.
Pandemie COVID-19 tvrdě zasáhla celou ekonomiku i společnost. Proto se se automobilka Škoda AUTO rozhodla navzdory velkým ekonomickým dopadům podpořit regiony, v nichž má výrobní závody.
31 účastníků projektu vyvíjí a staví vůz Škoda Scala v karosářské verzi spiderk.
Společnost Kia MOTORS CZECH (KMCz) ve spolupráci s evropskou centrálou značky spustila program #KiaJedeSVami, jehož cílem je pomoci zákazníkům a místním komunitám zotavit se z dopadů způsobených pandemií nového koronaviru COVID-19 v České republice.
Už více než 1000 zaměstnanců společnosti Škoda AUTO bylo v rámci této akce testováno na přítomnost protilátek.
Panel porotců u modelu Telluride vyzdvihl především markantní design a pozoruhodnou praktičnost.
Praktická a ekologická koloběžka pro velkoměstskou mobilitu.
Síťově propojený systém řízení jízdní dynamiky přináší další zvýšení jízdních výkonů. Nový Golf GTI má sebejistý sportovní design. Nové tlačítko „Engine/Start/Stop“ pulzuje před spuštěním motoru.
Škoda AUTO a sociální partner Odbory KOVO – vypracovali a přijali více než 80 závazných opatření pro maximální ochranu zdraví zaměstnanců.
Obsah na sociálních médiích, který byl publikován od 20. do 30. dubna, vidělo více než 2,5 milionu fanoušků Škoda Motorsport z celého světa.