Golf ATC - aktivní management válců
Golf ATC - aktivní management válců
Golf ATC - aktivní management válců
-

Golf ATC - aktivní management válců

Průkopnicky inovační: Jako první ve své třídě je Golf vybaven aktivním managementem válců. Tato technologie, která obzvláště snižuje spotřebu pohonných hmot a je jinak k dispozici pouze u vozidel se šesti nebo více válci, vypne v případě, kdy je potřeba jen nízký výkon, dva vnitřní válce a šetří tak pohonné hmoty. Je pozastaveno vstřikování pohonných hmot do odstavených válců a deaktivací sacích a výfukových ventilů je zamezeno ztrátám při změně rychlostního stupně. Při vypnutí válců je chod motoru velmi klidný, aniž by docházelo ke snížení jízdní dynamiky, a to jak při provozu se čtyřmi, tak i se dvěma válci.

Spotřeba pohonných hmot, l/100 km: ve městě 5,8 / mimo město 4,2 - 4,1 / kombinovaná spotřeba 4,7; emise CO2 při kombinovaném provozu, g/km: 110 - 109; třída efektivity B - A

Uvedené hodnoty byly zjištěny podle postupů pro měření předepsaných zákonem. Údaje se nevztahují k jednotlivým individuálním vozidlům a nejsou součástí nabídky, ale slouží čistě pro porovnání různých typů vozidel. Spotřeba pohonných hmot a emise CO2 u vozidla jsou závislé nejen na efektivním využití paliva, ale jsou ovlivňovány rovněž chováním vozidla a jinými netechnickými faktory (např. okolními podmínkami). Doplňkové výbavy a příslušenství (nástavbové díly, pneumatiky atd.) mohou změnit relevantní parametry vozidla, jako např. hmotnost, valivý odpor a aerodynamiku, a vedle povětrnostních vlivů a podmínek provozu ovlivňují rovněž hodnoty spotřeby a výkonu. Poznámka podle směrnice 1999/94/ES v příslušném aktuálně platném znění: Další informace k oficiální spotřebě pohonných hmot a oficiálním specifickým emisím CO2 u nových osobních automobilů je možné si vyhledat v "Příručce o spotřebě pohonných hmot, emisích CO2 a spotřebě proudu u nových osobních vozidel", kterou lze zdarma obdržet na všech prodejních místech a u DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Straße 1, D-73760 Ostfildern nebo na www.dat.de.

Třídy efektivity hodnotí vozidla na základě emisí CO2, přičemž je zohledněna pohotovostní hmotnost vozidla. Vozy, které odpovídají průměru, jsou zařazeny do skupiny D. Vozidla, která jsou lepší než současný průměr, jsou zařazena do skupin A+, A, B nebo C. Vozy, které jsou horší než průměr, jsou označeny písmeny E, F nebo G.

Volkswagen Golf - Proaktivní ochrana cestujících
Volkswagen Golf - Proaktivní ochrana cestujících
Proaktivní systém ochrany cestujících
-

Proaktivní systém ochrany cestujících

Stará se o větší ochranu v případě vážných nehod. Aktivuje se v případě, kdy nehodě již není možné zabránit. Proaktivní systém ochrany cestujících reaguje sekundy před nárazem tím, že napne bezpečnostní pásy a připraví brzdy na nouzové brzdění.

Aby karoserie vozu byla co nejvíce stabilní a aby hlavové a boční airbagy měly co největší účinnost, systém automaticky zavře boční okna i střešní okno. Již tyto malé úpravy mohou v případě nehody zvýšit bezpečnost cestujících. Systém prostřednictvím palubního počítače také rozpozná, zda se má připravit na nehodu nebo zda hrozí smyk automobilu či jeho převrácení.

Volkswagen Golf - Bezpečnost
Volkswagen Golf - Bezpečnost
Typický Golf: bezpečnost
-

Typický Golf: bezpečnost

Nový Golf díky své inovativní bezpečnostní výbavě zajišťuje spolehlivým a dokonale promyšleným způsobem pocit bezpečí při každé jízdě.

  • Ochrana cestujících
  • Proaktivní systém ochrany cestujících
  • Multikolizní brzda, elektronická parkovací brzda
  • Systém City nouzové brzdění
  • Elektronický stabilizační systém