Golf ATC - aktivní management válců

-

Golf ATC - aktivní management válců

Průkopnicky inovační: Jako první ve své třídě je Golf vybaven aktivním managementem válců. Tato technologie, která obzvláště snižuje spotřebu pohonných hmot a je jinak k dispozici pouze u vozidel se šesti nebo více válci, vypne v případě, kdy je potřeba jen nízký výkon, dva vnitřní válce a šetří tak pohonné hmoty. Je pozastaveno vstřikování pohonných hmot do odstavených válců a deaktivací sacích a výfukových ventilů je zamezeno ztrátám při změně rychlostního stupně. Při vypnutí válců je chod motoru velmi klidný, aniž by docházelo ke snížení jízdní dynamiky, a to jak při provozu se čtyřmi, tak i se dvěma válci.

Spotřeba pohonných hmot, l/100 km: ve městě 5,8 / mimo město 4,2 - 4,1 / kombinovaná spotřeba 4,7; emise CO2 při kombinovaném provozu, g/km: 110 - 109; třída efektivity B - A

Uvedené hodnoty byly zjištěny podle postupů pro měření předepsaných zákonem. Údaje se nevztahují k jednotlivým individuálním vozidlům a nejsou součástí nabídky, ale slouží čistě pro porovnání různých typů vozidel. Spotřeba pohonných hmot a emise CO2 u vozidla jsou závislé nejen na efektivním využití paliva, ale jsou ovlivňovány rovněž chováním vozidla a jinými netechnickými faktory (např. okolními podmínkami). Doplňkové výbavy a příslušenství (nástavbové díly, pneumatiky atd.) mohou změnit relevantní parametry vozidla, jako např. hmotnost, valivý odpor a aerodynamiku, a vedle povětrnostních vlivů a podmínek provozu ovlivňují rovněž hodnoty spotřeby a výkonu. Poznámka podle směrnice 1999/94/ES v příslušném aktuálně platném znění: Další informace k oficiální spotřebě pohonných hmot a oficiálním specifickým emisím CO2 u nových osobních automobilů je možné si vyhledat v "Příručce o spotřebě pohonných hmot, emisích CO2 a spotřebě proudu u nových osobních vozidel", kterou lze zdarma obdržet na všech prodejních místech a u DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Straße 1, D-73760 Ostfildern nebo na www.dat.de.

Třídy efektivity hodnotí vozidla na základě emisí CO2, přičemž je zohledněna pohotovostní hmotnost vozidla. Vozy, které odpovídají průměru, jsou zařazeny do skupiny D. Vozidla, která jsou lepší než současný průměr, jsou zařazena do skupin A+, A, B nebo C. Vozy, které jsou horší než průměr, jsou označeny písmeny E, F nebo G.