Volkswagen Golf 8 GTD - Elektronická uzávěrka diferenciálu XDS+
Volkswagen Golf 8 GTD - Elektronická uzávěrka diferenciálu XDS+
Elektronická uzávěrka diferenciálu XDS+
-

Elektronická uzávěrka diferenciálu XDS+

Jízda v zatáčkách Vám přinese ještě více radosti

Koho by napadlo, že jazykolam "uzávěrka diferenciálu přední nápravy XDS+" může vyvolat široký úsměv? U vozu Golf GTD však tomu tak je. Právě u tohoto modelu tato sériová výbava zajistí ještě lepší držení vozu ve stopě a tím větší pocit jistoty při každém průjezdu zatáčkou. Při jízdě serpentinami je přední kolo na vnitřní straně zatáčky přibrzďováno přesně dávkovaným brzdným tlakem a je tím zamezeno jeho protáčení. Jízda tak může být ještě sportovnější, rychlejší a přesnější. Není proto divu, že již zahlédnutí zatáčky je důvodem k radostnému úsměvu.

Volkswagen Golf 8 GTD - Dvouspojková převodovka DSG
Volkswagen Golf 8 GTD - Dvouspojková převodovka DSG
Dvouspojková převodovka DSG
-

Dvouspojková převodovka DSG

Ušetřete si řazení, ne však radost z jízdy

Nastupte si a sešlápněte plynový pedál. Dvouspojková převodovka DSG s nově vyvinutým malým voličem zajistí radost z jízdy bez přerušení přenosu hnací síly. DSG mění plynule převodové stupně, a navíc snižuje spotřebu paliva. Požadovaný převodový stupeň zvolíte jednoduchým způsobem pouhým stiskem voliče převodovky. Přenos informace do převodovky se uskutečňuje pomocí elektrického signálu (Shift-by-Wire). Mimořádně praktické je také automatické rozjíždění a brzdění v popojíždějící koloně, které v kombinaci s převodovkou DSG zajišťuje volitelný asistenční systém Travel Assist.

Volkswagen Golf 8 GTD - Motor
Volkswagen Golf 8 GTD - Motor
Motor
-

Motor

Efektivita, která přináší radost

Skutečný důvod nadřazenosti modelu Golf GTD se skrývá pod jeho kapotou. Moderní technologie pohonné jednotky se vyznačuje vysokou hospodárností, velkým krouticím momentem a impozantním výkonem. Jeho motor 2.0 l TDI se projevuje sytým a razantním zvukem a má působivý výkon 147 kW (200 k), který je podtržen enormním krouticím momentem 400 Nm. Představuje dokonalé řešení pro všechny, kteří za volantem tráví hodně času, a přitom chtějí mít nízkou spotřeba paliva.