VW ID. Buzz
VW ID. Buzz

„Obi-Wan Kenobi“ vstupuje do služeb značky Volkswagen, aby výrazně podpořil uvedení modelu ID. Buzz na trh

Volkswagen spolupracuje s novým seriálem „Obi-Wan Kenobi“, který navazuje na filmy Star Wars, aby oslovil nové skupiny zákazníků. Klaus Zellmer, člen představenstva značky Volkswagen odpovědný za prodej a marketing: „Tato spolupráce spojuje dvě silné globální značky“. Hlavní představitel seriálu Ewan McGregor se stal ambasadorem značky Volkswagen. Ve spolupráci se společnostmi Lucasfilm a Industrial Light & Magic vzniklo reklamní video.

Praha - Volkswagen sází při propagaci své značky na ještě silnější emoce, jimiž podporuje také realizaci své globální e-strategie. V souvislosti s uvedením ikonického modelu ID. Buzz1 na trh zahájila společnost spolupráci s novým seriálem "Obi-Wan Kenobi", který navazuje na filmy Star Wars. Kampaň odstartuje vlastním reklamním spotem, který vznikl ve spolupráci se společnostmi Lucasfilm a Industrial Light & Magic. Hlavní roli v něm hraje ID. Buzz společně se známými postavami ze Star Wars a filmovou hvězdou Ewanem McGregorem. McGregor se navíc stal ambasadorem značky Volkswagen.

"Touto kooperací nejenže spojujeme dvě silné globální značky, ale také generace fanoušků, kteří vyrůstali se svými ikonami. Je to jedinečná a velmi kreativní spolupráce," řekl Klaus Zellmer, člen představenstva značky Volkswagen odpovědný za prodej, marketing a poprodejní služby. "Také se velmi těším na Ewana McGregora v roli nového ambasadora naší značky, protože dokáže vytvořit spojení mezi naší fascinující historií a naší budoucností s neutrální bilancí emisí CO2. Ewan McGregor se k nám skvěle hodí - jako představitel Obi-Wan Kenobiho, jako fanoušek Volkswagenu od svého dětství i jako řidič a sběratel historických vozů Volkswagen. Nejenže přitáhne pozornost k naší značce, ale také dodá našim sdělením ještě více autentičnosti."

Spolupráce oslovuje zcela nové cílové skupiny

Nový seriál "Obi-Wan Kenobi" a návrat ikonického mistra Jedi naplňuje obrovská očekávání fanoušků po celém světě a tyto emoce sdílejí se všemi fanoušky značky Volkswagen, kteří již dlouho touží po uvedení zcela elektrického modelu Bulli s označením ID. Buzz. "S touto spoluprací oslovíme zcela nové cílové skupiny v oblastech elektromobility, inovací a digitalizace," říká Zellmer. "Těší nás, že přitom můžeme spolupracovat s lidmi, kteří patří mezi nejkreativnější ve filmovém průmyslu."

Inovativní kampaň a dvě speciální edice ID. Buzz "Star Wars Edition"

Spolupráce začala reklamním spotem z vlastní produkce, který vznikl ve spolupráci se společnostmi Lucasfilm a Industrial Light & Magic. Přitom byla využita celosvětově jedinečná virtuální produkční technologie ILM StageCraft on The Infinity Stage. "Tato prvotřídní inovativní kampaň s ohromujícími spoty je skvělým způsobem, jak oslavit premiéru seriálu 'Obi-Wan Kenobi' na Disney+," řekla Lylle Breierová, viceprezidentka společnosti Walt Disney Studios odpovědná za globální marketingová partnerství.

Kampaň byla realizována společnostmi Scholz & Friends a Markenfilm a poběží v televizi, na sociálních sítích i na billboardech. Kampaň bude spuštěna souběžně na různých mezinárodních trzích. V ČR kampaň startuje 1. července 2022. Designéři společností Volkswagen a Lucasfilm kromě toho společně vytvořili dvě speciální edice ID. Buzz "Star Wars Edition", které budou světové veřejnosti poprvé představeny na konci května v rámci akce Star Wars Celebration v americkém Anaheimu, která je největším setkáním fanoušků této filmové ságy na světě.

Na reklamní spot se můžete podívat zde: https://youtu.be/Xrxrygxn2cI

Ewan McGregor se stal ambasadorem značky

Ewan McGregor je nejen hlavním představitelem v novém seriálu, ale stal se také novým ambasadorem značky Volkswagen. McGregor je nadšeným fanouškem vozů Volkswagen a má vlastní sbírku historických automobilů: "Od svých 16 let, kdy jsem řídil svůj první vlastní Volkswagen, jsem obdivovatelem značky Volkswagen. A od té doby tyto automobily sbírám." Ewan McGregor se již aktivně podílel na světové premiéře modelu ID. Buzz v březnu: "ID. Buzz má opravdový charakter, u nového automobilu je něco takového neobvyklé. ID. Buzz mi vykouzlí úsměv na tváři. Přijde mi, že je to veselé auto."

Další důležitá součást nového postavení značky na trhu

Značka Volkswagen prochází od roku 2016 transformací na softwarově orientovaného poskytovatele mobility. V rámci těchto změn bylo zavedeno nové logo a design značky. Volkswagen kráčí novými cestami také v oblasti marketingové komunikace, která zahrnuje mimo jiné rozsáhlou podporu fotbalu nebo globální šíření sdělení a aktivit na nových globálních platformách značky, jakým byl například americký festival South by Southwest v březnu 2022.

Společnost Disney+

Disney+ je streamovací službou, která se specializuje na filmy, televizní pořady a seriály z produkce společností Disney, Pixar a Marvel, filmy Star Wars a pořady National Geographic, ale také seriál "Simpsonovi" a mnoho dalších pořadů. Na vybraných mezinárodních trzích zahrnuje Disney+ pod značkou Star velký počet běžných zábavních pořadů. Úspěšná streamovací služba Disney+ je v nabídce společnosti Disney součástí segmentu Media & Entertainment Distribution a zahrnuje mnoho exkluzivních originálů celovečerních filmů, filmových dokumentů, hraných i animovaných seriálů a krátkých filmů. Kromě dosud nevídaného přístupu k neuvěřitelnému archivu klasických filmů a televizní zábavy z produkce společnosti Disney je streamovací služba exkluzivním poskytovatelem nejnovějších filmů společnosti The Walt Disney Studios.

Uživatelé musejí mít předplatné Disney+, které je určeno pro osoby ve věku od 18 let.

Seriál Obi-Wan Kenobi

"Obi-Wan Kenobi", nový originální seriál společnosti Lucasfilm na platformě Disney+, je od 27. května exkluzivně k dispozici na Disney+. Hlavní roli ztvárnil Ewan McGregor, který znovu ztělesňuje ikonického mistra Jedi. Seriál začíná deset let po dramatických událostech z filmu "Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů", v němž Obi-Wan Kenobi musel čelit své největší porážce - pádu a zkáze svého nejlepšího přítele a učedníka Jedi Anakina Skywalkera, který se jako zlý sithský lord Darth Vader přiklonil na stranu temna. Do seriálu se v roli Dartha Vadera vrací také Hayden Christensen. V seriálu hrají rovněž Moses Ingramová, Joel Edgerton, Bonnie Piesseová, Kumail Nanjiani, Indira Varmaová, Rupert Friend, O'Shea Jackson Jr., Sung Kang, Simone Kessellová a Benny Safdie. Režisérkou seriálu "Obi-Wan Kenobi" je Deborah Chowová, produkci řídili Kathleen Kennedyová, Michelle Rejwanová, Chowová, Ewan McGregor a Joby Harold.

Společnost Lucasfilm Ltd.

Lucasfilm Ltd. je stoprocentní dceřiná firma společnosti The Walt Disney Company a patří mezi globální lídry v oblastech filmové, televizní a digitální zábavy. Kromě produkce celovečerních filmů a televizních seriálů zahrnuje nabídka společnosti také speciální a vizuální efekty, zvukovou postprodukci, nejmodernější digitální animace, interaktivní zábavní software a management globálních obchodních aktivit v souvislosti s licencemi na zábavní pořady, především na legendární franšízy STAR WARS a INDIANA JONES. Hlavní sídlo společnosti Lucasfilm Ltd. je v severní Kalifornii.

 

*STAR WARS a související témata podléhající licenci jsou v USA a dalších zemích ochranné známky společnosti Lucasfilm Ltd. a/nebo jejích dceřiných firem nebo jsou chráněny autorskými právy. TM & © 2022 Lucasfilm Ltd. Všechna práva vyhrazena.

1) ID. Buzz Pro: Kombinovaná spotřeba elektrické energie v kWh/100 km: 18,9 (EU), 21,7-20,6 (WLTP); kombinované emise CO2 v g/km: 0; třída hospodárnosti: A+++


Informace o značce Volkswagen:

Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 30 závodech ve 13 zemích. V roce 2020 vyrobil Volkswagen 5,3 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou VW Golf, VW Tiguan, Jetta nebo VW Passat, ale také úspěšné modely elektromobilů VW ID.3 a VW ID.4. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 184 000 lidí na celém světě. K tomu je nutné připočítat více než 10 000 prodejců s 86 000 zaměstnanci. Volkswagen svou strategií ACCELERATE důsledně urychluje transformaci na softwarově orientovaného poskytovatele mobility.