Hyundai IONIQ Hybrid - Převodovka
Hyundai IONIQ Hybrid - Převodovka
Převodovka

6stupňová převodovka DCT

Skvělý jízdní zážitek

Inovativní dvouspojková převodovka DCT (Dual Clutch Transmission) přináší kontinuální přenos výkonu a opravdový jízdní prožitek. Jedna spojka je vyhrazena pro liché a druhá pro sudé rychlostní stupně. Výsledkem je rychlá odezva a změna rychlostního stupně a celkově dynamický zážitek.

Hyundai IONIQ Hybrid - Elektromotor
Hyundai IONIQ Hybrid - Elektromotor
Elektromotor

Elektromotor

Umožňuje jízdu v čistě elektrickém režimu

Vychutnejte si jedinečný zážitek z elektrické akcelerace. Elektromotor o výkonu 43,5 k poskytuje mohutný točivý moment a díky tomu i osvěžující akceleraci. Elektromotor umožňuje modelu IONIQ Hybrid jízdu v čistě elektrickém režimu.

Hyundai IONIQ Hybrid - Benzínový motor
Hyundai IONIQ Hybrid - Benzínový motor
Benzínový motor

Benzínový motor Kappa 1,6 GDI

Vysoký výkon

Specificky naladěný benzinový motor 1,6 s přímým vstřikem paliva a výkonem 105 koní je na špičce co se týče celkové účinnosti. Díky tomu tak získává maximum energie z každé kapky paliva.

Hyundai IONIQ Hybrid - Motor
Hyundai IONIQ Hybrid - Motor
Hybridní HEV motor

Dostupné motory

1,6 GDI 77,2 kW | Elektromotor 32 kW

  • 3,9 l/100 km kombinovaná spotřeba
  • převodovka 6° M
  • maximální rychlost 185 km/h
  • palivo benzin
  • zrychlení za 11,1 s na 100km/h
  • emise CO2 92 g/km
Hyundai IONIQ Hybrid - Akumulátor
Hyundai IONIQ Hybrid - Akumulátor
Akumulátor

Akumulátor

Lithium-ion polymerový akumulátor

Výkonný 1,56kWh Lithium-ion polymerový akumulátor má vynikající charakteristiky nabíjení a vybíjení tolik potřebné např. pro efektivní ukládání energie získané rekuperačním brzděním. Umístěním akumulátoru pod zadní sedadla získal nový IONIQ Hybrid mimořádně nízké těžiště, která pozitivně ovlivňuje jízdní vlastnosti a přináší radost z jízdy.