Volkswagen Caravelle - Systém sledování únavy
Volkswagen Caravelle - Systém sledování únavy
Sledování únavy
-

Systém sledování únavy

Systém sledování únavy doporučí řidiči prostřednictvím optických a akustických signálů přestávku na odpočinek v případě, že u něj rozpozná chování, které vyhodnotí jako únavu.

Volkswagen Caravelle - Brzdový asistent
Volkswagen Caravelle - Brzdový asistent
AUTO HOLD
-

Asistent pro rozjezd do kopce

AUTO HOLD

Asistent pro rozjezd do kopce, který je součástí sériové výbavy, brání při rozjíždění do kopce nechtěnému couvnutí vozu a zajišťuje tak komfortní ovládání.

Volkswagen Caravelle - DCC
Volkswagen Caravelle - DCC
DCC
-

Adaptivní regulace podvozku DCC

Pro zlepšení jízdních vlastností je možné Multivan na přání vybavit adaptivní regulací podvozku DCC, jejímž prostřednictvím lze po stisku tlačítka nastavit odpružení podvozku ve třech stupních, NORMAL, COMFORT a SPORT.

Volkswagen Caravelle - DSG
Volkswagen Caravelle - DSG
DSG
-

Dvoustupňová převodovka DSG

Inovativní technologie

Sedmistupňová dvouspojková převodovka DSG, která se dodává na přání, umožňuje plně automatickou a téměř nepostřehnutelnou změnu převodových stupňů bez přerušení přenosu hnací síly a podstatně tak přispívá k vysokému komfortu jízdy. Můžete volit mezi normálním a sportovním módem řazení.

Volkswagen Caravelle - Pokles tlaku v pneu
Volkswagen Caravelle - Pokles tlaku v pneu
Pokles tlaku v pneu
-

Kontrola poklesu tlaku vzduchu v pneumatikách

Systém kontroly poklesu tlaku vzduchu v pneumatikách, který je součástí sériové výbavy, varuje při odchylce tlaku vzduchu v pneumatikách a upozorňuje řidiče, aby co nejrychleji zkontroloval nahuštění kol.

Volkswagen Caravelle - Brzdový asistent
Volkswagen Caravelle - Brzdový asistent
Brzdový asistent
-

Brzdový asistent

Brzdový asistent, který je součástí sériové výbavy, rozpozná jakou rychlostí je sešlápnutý pedál brzdy. Při reflexivním nebo při nouzovém brzdění rychleji vyvine v brzdovém systému maximální tlak.

Volkswagen Caravelle - 4MOTION
Volkswagen Caravelle - 4MOTION
4MOTION
-

Pohon všech kol 4MOTION

Připravený na špatné počasí

Pohon všech kol 4MOTION, který se dodává na přání, zajistí dobrou trakci, optimální ovládání i odezvu na natočení volantu při náročných podmínkách, jako např. v horách nebo při jízdě po zasněžené vozovce. Pohon všech kol se na přání dodává také v kombinaci s dvouspojkovou převodovkou DSG a mechanickou uzávěrkou diferenciálu zadní nápravy - což je v této automobilové třídě unikátní koncepce pohonu.

Asistent pro jízdu z kopce

Asistent pro jízdu z kopce, který je součástí výbavy na přání, zajistí kontrolovanou a bezpečnou jízdu ze svahu tím, že reguluje otáčky motoru a v případě potřeby zasahuje i do řídicího systému brzd. Rychlost jízdy je tak bez přispění řidiče udržována na konstantní hodnotě cca 5 km/h a ulehčuje tak řidiči ovládání vozu.

Volkswagen Caravelle - Technologie motorů
Volkswagen Caravelle - Technologie motorů
Technologie motorů
-

Technologie motorů

Motory TDI

Nejnovější generace naftových motorů se vyznačuje mimořádně nízkou spotřebou paliva bez toho, aby bylo nutné šetřit na radosti z jízdy. Všechny motory samozřejmě splňují emisní normu Euro 6. Mimořádně výkonný a současně úsporný je motor 2,0 l TDI s výkonem 150 kW/204 k.

Motory TSI

Rozhodnout se můžete pro agregát 2,0 l TSI s výkonem 110 kW/150 k nebo 2,0 l TSI s výkonem 150 kW/204 k. Oba motory jsou vybaveny přímým vstřikováním paliva a přeplňováním turbodmychadlem.

BlueMotion Technology

Modely Volkswagen doplněné opatřeními BlueMotion Technology naplňují myšlenky filosofie "Think Blue.". Proto je každý nový motor, který splňuje emisní normu Euro 6 vybaven sériově systémem "Start-Stop", využíváním energie uvolněné při brzdění, asistentem pro rozjezd do kopce a pneumatikami se sníženým valivým odporem.

Systém "Start-Stop" - automaticky vypíná motor v případě, že automobil stojí, motor běží na volnoběh a je uvolněný pedál spojky - např. při stání před semaforem na červenou. Pro pokračování v jízdě stačí pouze sešlápnout pedál spojky a motor se opět nastartuje.

Využívání energie uvolněné při brzdění - v průběhu brzdění motorem a brzdění dochází k nabíjení baterie automobilu a snižuje se tak zatížení motoru. V konečném důsledku to vede ke snížení spotřeby paliva.

Pneumatiky se sníženým valivým odporem - kontakt s vozovkou zprostředkovávají u vozu Multivan pneumatiky se sníženým valivým odporem. Nízký valivý odpor snižuje spotřebu paliva a tím také emise CO2.