Sportovní záď
- -
Servisní formulář >více zde
Na první pohled vidíte, že KODIAQ RS má sílu skutečného predátora a víte, že se jedná o nejrychlejšího dravce. Mezi jedinečné detaily patří sportovní nárazníky, černě lakované detaily a 20” kola z lehké slitiny „Sagitarius“.
KODIAQ RS Vám zvýší pulz dokonce už při odemykání vozu.
Sportovní multifunkční volant s logem RS a s červeným prošíváním.
Interiér ve stylu RS kombinuje sport s luxusem.
Spojení karoserie SUV se silným benzinovým motorem přináší jedinečný každodenní zážitek. Sportovní design podtrhují RS nárazníky a černě lakované doplňky karoserie. Interiér disponuje RS sedačkami z perforované kůže.
Díky dvěma radarovým senzorům v zadní části vozu detekuje asistent změny jízdního pruhu vozidla blížící se zezadu nebo vozidla v mrtvém úhlu Vašeho automobilu. O aktuální situaci jste informováni ve formě LED diod na vnitřní straně krytů zpětných zrcátek. Asistent změny jízdního pruhu dokáže detekovat vozidla až do vzdálenosti 70 m a tudíž Vás účinně varuje před nebezpečnými situacemi na dálnicích a rychlostních silnicích.
Tento asistent usnadňuje jízdu v koloně. Asistent jízdy v koloně rozjíždí, brzdí a zatáčí vůz tak, aby kopíroval pohyb okolních vozidel v koloně.
Systém rozpoznávání dopravních značek využívá multifunkční kameru a údaje z navigačního systému a na základě jejich součinnosti rozpoznává a následně řidiči zobrazuje dopravní značky. Systém zpracovává dopravní značení omezení rychlosti, zákazu předjíždění, zákazu vjezdu na jednosměrnou komunikaci a veškeré dodatečné pokyny, včetně značení konce omezení.
Nový prediktivní tempomat rozšiřuje funkce adaptivního tempomatu. Kromě provozu před vozem zpracovává také rozpoznané dopravní značky a rychlostní limity uložené v navigaci. Díky tomu s předstihem upravuje rychlost například před zatáčkami, kruhovými objezdy, křižovatkami nebo podle rychlostních limitů.
Asistovaná jízda 2.0 integruje několik systémů a funkcí. Když jsou funkce vzájemně propojeny, mohou výrazně usnadnit řízení automobilu a zvýšit komfort cestování. Po aktivaci může asistovaná jízda 2.0 vůz automaticky zastavit a opět rozjet, udržovat vůz v jízdním pruhu nebo sledovat ostatní vozidla v dopravní zácpě.
Pomocí multifunkční kamery, která detekuje světelné zdroje z protijedoucích vozidel, funkce Matrix u LED světlometů přizpůsobuje světelný tok v blízkosti ostatních vozidel nebo dopravních značek v reálném čase s individuálně přepínatelnými LED čipy v každém předním světlometu. Výsledkem je dokonale osvětlená silnice před vozem a vyšší bezpečnost.
Top LED zadní světla s animovanými ukazateli směru jsou součástí každého vozu Kodiaq. Příjemnou funkcí je tvz. uvítací efekt při každém odemčení automobilu.
Hlavní světlomety nového modelu Škoda Kodiaq používají LED technologie pro všechny své světelné funkce. Mezi mnoho výhod LED technologií patří jejich delší životnost a nižší spotřeba elektrické energie. Navíc mají funkci přisvěcování do zatáček a špičkovou funkci adaptivního osvětlení Matrix-LED.
Automatické parkování navádí auto na kolmá parkovací místa resp. do a z paralelních parkovacích míst. Systém Vám pomáhá tím, že automaticky provádí optimální pohyby volantu, aby zaparkoval mezi určené linie, stačí když budete přidávat plyn a brzdit. Automatické parkování může také dokončit již zahájený parkovací manévr.
Systém varuje před možným rizikem kolize s překážkami během parkování, přičemž využívá data ze senzorů, jízdní parametry a úhly natočení volantu. Aby se při parkování zabránilo takovým situacím, kdy nebudete včas brzdit v reakci na upozornění na nebezpečnou vzdálenost od překážky, obsahuje nový Kodiaq RS asistenta pro manévrování, tedy funkci, která zastaví vůz, aby nedošlo ke kolizi.
Chcete si pořídit karavan, ale představa, že s ním couváte, připomíná noční můru? Nový asistent manévrování s přívěsem to zvládne za vás. Stačí, abyste si vybrali, do jakého prostoru chcete zacouvat, kdy se rozjet a kdy zastavit, řízení už proběhne zcela automatizovaně.
Systém předpíná přední bezpečnostní pásy v případě bezprostřední kolize nebo v nestabilních jízdních situacích a aktivuje pomocí ESC téměř úplné uzavření panoramatické střechy a bočních oken.
Tento bezpečnostní systém upozorňující na kolizi. Tváří v tvář nevyhnutelné kolizi aktivuje brzdy, aby minimalizoval následky. Také provede nouzové zastavení, pokud se chodec nebo cyklista pokusí překřížit dráhu automobilu.
Nouzový asistent snižuje riziko nehody v případě zdravotní indispozice řidiče. Pokud Adaptivní vedení v pruhu rozpozná, že řidič ani po výstražném varování nemá ruce na volantu, aktivuje se manévr pro nouzové zastavení. Ten převezme vedení vozu v jízdním pruhu, zapne výstražná světla a začne vůz zpomalovat až do úplného zastavení.