Bluelink Store nyní nabízí exkluzivní digitální funkce a služby pro Hyundai IONIQ 9
- Pro IONIQ 9 jsou v online obchodě Bluelink Store k dispozici nové digitální funkce, které umožňují přizpůsobit si zážitky z jízdy na míru.
- Vůz je možné zpestřit z hlediska stylu a atmosféry skrze grafické motivy pro displeje nebo dynamický světelný design, a také doplnit o funkci virtuálního řazení.
- Možnost stažení a aktivace funkcí je již aktivní prostřednictvím obchodu Bluelink Store.
Značka Hyundai představuje zcela nové možnosti individualizace a pro Hyundai IONIQ 9 poprvé nabízí tři exkluzivní digitální funkce prostřednictvím obchodu Bluelink Store v aplikaci Bluelink App. Vizuální motivy na displejích, dynamický světelný design a virtuální řazení poskytnou zákazníkům podmanivé zážitky.
Níže popsané funkce již byly uvedeny na 14 evropských trhů včetně České republiky a v nadcházejících týdnech budou následovat další regiony.
Tři nové funkce pro IONIQ 9
Displej přístrojového štítu i dotykový displej informačního a zábavního systému si lze přizpůsobit bezplatnými motivy zobrazení, které zahrnují též efektní animace při zapnutí nebo vypnutí vozu. V době uvedení funkce na trh jsou k dispozici dva motivy: Nature, klidný design inspirovaný přírodou, a Pony, nostalgický motiv na počest modelu Hyundai Pony z roku 1974, který byl navržen italským designérem Giugiarem a stal se prvním velkosériově vyráběným vozem Hyundai.
Dynamická uvítací světla modelu IONIQ 9 působivě propojují techniku s designem. Odemknutí vozu spustí důmyslnou světelnou animaci předních a zadních světlometů, která umocní osobitý prémiový charakter vozu. Jeden světelný design je součástí standardní výbavy, další čtyři varianty lze zakoupit v obchodě Bluelink Store.
Funkce VGS (Virtual Gear Shift) věrně napodobuje pocit ze řízení auta se spalovacím motorem autentickou imitací zvukového projevu motoru a řazení převodových stupňů. Řidič díky tomu jízdu vnímá jako dynamičtější a zábavnější. K dispozici je výhradně těm majitelům modelu IONIQ 9, kteří zvolili vůz v silnější verzi Performance.
První fáze uvedení na trh a budoucí plány
Nové digitální funkce jsou zpočátku k dispozici v Rakousku, Belgii, Česku, Francii, Německu, na Islandu, v Irsku, Itálii, Lucembursku, Nizozemí, Norsku, Portugalsku, Španělsku, na Slovensku, ve Švédsku a Velké Británii. Další evropské trhy budou následovat. V první fázi uvedení na trh jsou cílovou skupinou majitelé nového modelu IONIQ 9, Hyundai nicméně plánuje rozšíření této podpory i na další modely, které budou postupně představeny.
„Zavedením digitálních funkcí a služeb zvyšujeme přidanou hodnotu pro řidiče a cestující, kteří si budou moci užívat více individualizované zážitky po celý životní cyklus vozu. Požitek z jízdy hodláme průběžně vylepšovat vývojem nových softwarových funkcí, které lze v autě aktivovat prostřednictvím našeho obchodu Bluelink Store. Trojice nyní uvedených exkluzivních funkcí je jen začátkem portfolia, které se bude rozrůstat, a již nyní se nemůžeme dočkat, až představíme další.“
Marcus Welz - CEO Hyundai Connected Mobility
Obchod Bluelink Store značky Hyundai reprezentuje významný krok k poskytování flexibilních řešení zaměřených na zákazníky. Hyundai prostřednictvím bezdrátových aktualizací OTA zajišťuje, že vozy této značky budou vždy mít ty nejmodernější technologie, které reagují na měnící se požadavky.