Nová ŠKODA FABIA čtvrtá generace
Nová ŠKODA FABIA čtvrtá generace

TUTO AKČNÍ NABÍDKU PRODEJCE VOZŮ AUTO HOREJSEK JIŽ NENABÍZÍ - PODÍVEJTE SE NA DALŠÍ AKTUÁLNÍ AKČNÍ NABÍDKY Škoda.

Nová Škoda Fabia

22 let od premiéry prvního modelu Fabia uvádí společnost Škoda AUTO na trh čtvrtou generaci tohoto oblíbeného vozu. Ten je poprvé postaven na modulární platformě MQB A0 koncernu Volkswagen a nabízí nejvelkorysejší prostor ve své třídě, vyšší komfort a mnoho nových asistenčních systémů. Nová Fabia se také může pochlubit tradičními přednostmi vozů Škoda, mezi které patří přesvědčivý poměr ceny a užitné hodnoty, vysoká funkčnost a mnoho Simply Clever prvků.

Interiér nového vozu Fabia kombinuje emocionální vzhled a ergonomické vlastnosti. V interiéru zaujme samostatně stojící obrazovka infotainmentu o velikosti až 9,2". Nová Fabia nabízí moderní infotainment a k tomu poprvé i digitální přístrojový panel s 10,25" displejem k dostání na přání. Premiéru slaví také komfortní prvky známé spíše z vozů vyšší třídy jako například vyhřívané čelní sklo a vyhřívaný volant, rovněž dostupné na přání. Při uvedení na trh bude Škoda Fabia 4 k dispozici ve dvou výbavových stupních.


Emocionální vzhled a nové proporce

Čtvrtá generace modelu Škoda Fabia vyrostla. Má emotivnější vzhled, je větší, modernější a dále rozvíjí designový jazyk značky Škoda. Skulpturální tvary, dynamické proporce a ostře řezané přední světlomety a zadní světla vybavená LED technologií dodávají vozu velmi dynamický, emocionální vzhled. Díky modulární platformě MQB A0 koncernu Volkswagen narostly vnější rozměry a také vnitřní prostor. Díky promyšleným prvkům, mezi které patří aerodynamická kola a aktivní žaluzie chladiče umístěné ve spodním otvoru pro přívod vzduchu na předním nárazníku, nabízí nová Fabia nejnižší součinitel odporu vzduchu ve své třídě cx 0,28.

Nová Škoda Fabia - ostře řezané přední světlomety

Ostře řezané přední světlomety

Nová Škoda Fabia - trojúhelníkový tvar české vlajky

Trojúhelníkový tvar české vlajky

Nová Škoda Fabia - top LED zadní světla

Na přání Top LED zadní světla

Nová Škoda Fabia - kola z lehké slitiny o průměru až 18"

Kola z lehké slitiny o průměru až 18"


Vždy online s možností bezdrátového připojení

Nová Fabia nabízí moderní infotainment systémy poslední generace s úhlopříčkou až 9,2". Pomocí zabudované karty eSIM je vždy online, což umožňuje příjem internetového rádia nebo přístup k rozsáhlým mobilním online službám Škoda Connect nebo k novým aplikacím infotainmentu. Díky bezdrátové technologii SmartLink lze připojit chytré telefony. Nabíjecí box pro smartphone umožňuje jejich bezdrátové nabíjení. Vrcholný infotainment Amundsen lze ovládat i gesty nebo pomocí digitální asistentky Laury.


Nové asistenční systémy a až devět airbagů

Nová Škoda Fabia patří díky až devíti airbagům k nejbezpečnějším vozům ve své třídě. Využití modulární platformy MQB A0 přineslo ještě vyšší úroveň aktivní a pasivní bezpečnosti, k čemuž přispěly také asistenční systémy, které nabízely dosud spíše vozy vyšší třídy. Poprvé disponuje nová Fabia například Asistovanou jízdu 2.0 a Automatickým parkováním.

Čtvrtá generace vozu Fabia pokračuje v tradici Simply Clever prvků typických pro značku Škoda. V nabídce je pět zcela nových Simply Clever prvků a osm prvků, které tento model poprvé přebírá od větších sourozenců. V závislosti na dané výbavě nabízí nová Fabia až 43 praktických prvků, které ulehčují každodenní používání vozu – více než kdy dříve. Nabídka sahá od klasických prvků značky Škoda, jako například škrabky na led ve víčku palivové nádrže s měřítkem pro kontrolu výšky dezénu pneumatik, držáku parkovacích lístků na A sloupku nebo deštníku ve dveřích řidiče, až po zcela nové prvky, které s minimálním úsilím udržují pořádek v interiéru a v zavazadlovém prostoru.

Nová Škoda Fabia - praktické prvky


Během 22 let bylo prodáno 4,5 milionů vozů Fabia

Čtvrtá generace modelu Fabia je výsledkem 22 let zkušeností společnosti Škoda AUTO ve třídě malých vozů. Od uvedení na trh v roce 1999 je Fabia díky dosud více než 4,5 milionů prodaných vozů karosářské verze hatchback a kombi důležitým pilířem úspěchu značky Škoda. Jedná se tak o druhý nejprodávanější vůz značky Škoda po modelu Octavia a také o jedno z nejoblíbenějších vozů ve své třídě.