-
  • Cena vozu od: ---
  • Výkon: 100 kW
  • Spotřeba: kombinovaná 21,5 kWh/100km

Základní charakteristika modelu

Budoucnost užitkových vozů

Nová doba si žádá nová řešení. To platí zejména pro stále rostoucí požadavky na dopravu zboží v městském prostředí. S novým modelem e-Crafter z rodiny užitkových vozů Volkswagen mají kurýrní služby, doručovatelé expresních a balíkových zásilek nyní k dispozici první čistě elektrický automobil, který již dnes úspěšně zvládá požadavky budoucnosti – a to bez omezení objemu nákladového prostoru. Crafter budoucnosti tak splňuje přesně to, co od něj očekáváte.

Chcete auto bez čekání?

  • Váš nový vůz bez čekání
  • Přijdete, koupíte, jedete

 Volkswagen Crafter skříňový

Design interiéru

-

Interiér

Nákladový prostor

Díky instalaci lithium-ion baterie a systému jejího řízení pod podlahou vozu zůstal u vozu e-Crafter nezměněný objem nákladového prostoru až 10,7 m³ s výškou až 1 861 mm (ve srovnání s modelem Crafter s konvenčním pohonem). E-Crafter může být na přání vybaven lištami pro uchycení nákladu a univerzální podlahou a nabízí obvyklou variabilitu. Představuje tak dokonalou základnu pro Vaše individuální přestavby a nástavby.

-

Univerzální podlaha

Připraven k naložení

Tato dřevěná podlaha je ideální přípravou pro následnou montáž regálových a skříňových systému od různých výrobců. Pomocí speciálních adaptérů je můžete jednoduše zafixovat do vyfrézovaných otvorů.

-

Multifunkční volant

Vše v ruce.

Zvedněte telefon - a mějte obě ruce i nadále pevně na Vašem multifunkčním volantu. Pomocí jeho tlačítek ovládáte pohodlně multifunkční ukazatel "Colour", přijímáte hovory na mobilním telefonu a aktivujete handsfree. Kromě toho máte přímý přístup k mnoha funkcím navigačního systému "Discover Media".

Multifunkční ukazatel „Colour“

Vše na očích. Stačí jeden pohled.

Najděte všechny informace, které po cestě potřebujete, přehledně na jednom místě: Prostřednictvím palubního počítače máte přístup ke všem důležitým údajům o vozů e-Crafter. Například o spotřebě energie, stavu nabití vysokonapěťové baterie, momentálním toku energie a zbývající dojezdové vzdálenosti. Navíc se zobrazují aktuální informace jako ujeté kilometry, vnější teplota a čas. Prostřednictvím barevného TFT displeje můžete pohodlně ovládat také asistenční systémy řidiče.

-

Obložení bočních stěn do výšky střechy

Chráněný kolem dokola

Boční obložení z překližky o síle 5 mm je pevné proti nárazu a odolné. Vnitřní stěny jsou tak spolehlivě chráněné.

Asistenční systémy a bezpečnost

-

Systém kontroly odstupu „Front Assist“ s funkcí nouzového brzdění City Brake

Udržuje odstup

Systém kontroly odstupu "Front Assist" s funkcí nouzového brzdění City Brake, pomáhá zkrátit brzdnou dráhu v případě, že odstup od překážky klesne pod kritickou mez.

-

Parkpilot s aktivní ochranou boků vozidla

Zabezpečení okolí vozu

Parkpilot s aktivní ochranou boků vozidla monitoruje prostor po stranách vozu a opticky i akusticky varuje řidiče při kritickém přiblížení ke sloupkům, zdem nebo chodcům.

-

Asistent pro udržování vozu v jízdním pruhu „Lane Assist“

Koriguje směr

Asistent pro udržování vozu v jízdním pruhu "Lane Assist" varuje řidiče při neúmyslném opuštění jízdního pruhu akusticky výstražným tónem, opticky upozorněním na multifunkčním ukazateli a navíc také krátkým aktivním zásahem do řízení.

-

Asistent pro kompenzaci bočního větru

Automaticky udržuje směr

Asistent pro kompenzaci bočního větru je jednou ze součástí elektronického stabilizačního systému, která prostřednictvím automatického přibrzdění jednotlivých kol podporuje řízení automobilu při nárazovém bočním větru.

Technologie

-

Elektromotor

Vysoký výkon a nízká hmotnost

V motorovém prostoru se místo spalovacího motoru nachází velmi kompaktní a podstatně lehčí elektromotor, který při provozu neprodukuje žádné lokální emise. To však není jeho jediná výhoda. Elektromotor je současně extrémně tichý s minimálními nároky na údržbu. Z klidového stavu dává v celém rozsahu otáček k dispozici rovnoměrný krouticí moment. Navíc umožňuje intenzivní zrychlení, a to zejména na prvních 60 metrech. Díky jednostupňové automatické převodovce pak nedochází k žádnému přerušení přenosu hnací síly.

-

Výkonová elektronika

Zajišťuje elektřinu pro pohonnou jednotku

Výkonová elektronika je základním stavebním kamenem elektrického pohonu. Zajišťuje propojení s vysokonapěťovou baterií a zásobuje energií palubní elektroniku i elektromotor.

-

Rekuperace

Při brzdění se získává energie

Při brzdění je kinetická energie vozu měněna pomocí generátoru na energii elektrickou, která je ukládána do vysokonapěťové baterie a následně využívána v palubní síti a pro pohon vozidla.

-

Kombinovaný nabíjecí systém

Nabíjet můžete, kde chcete a jak chcete

Díky kombinovanému nabíjecímu systému CCS (Combined Charging System) je lithium-Ion baterii možné nabíjet jak stejnosměrným, tak i střídavým proudem. Nabíjení je tak možné jak z veřejných CCS rychlonabíjecích stanic, tak i vlastních firemních wallboxů.

-

Nabídka wallboxů

Nabíjecí stanice s minimálními nároky na místo

Instalace vlastní nabíjecí stanice se realizuje v místě, kde vozidla Vašeho vozového parku delší dobu stojí - například v podzemní garáži sídla Vaší firmy. Volitelný wallbox zde však nešetří pouze místo. Naši smluvní dodavatelé nabízejí také nabíjecí stanice včetně instalace jako praktický kompletní paket.

Technické údaje

VW e-Crafter - Stránky WikipediaVW e-Crafter - Stránky Wikipedia

Někteří nesprávně říkají: wv krafter, vw krafter