VW Taigo
VW Taigo

Volkswagen čeká nový přírůstek do rodiny: Taigo je na cestě!

Volkswagen nabízí první pohled na nové sportovní SUV ve stylu kupé, které bude uvedeno na trh na konci letošního roku. Taigo rozšíří produktovou řadu SUV značky Volkswagen v segmentu malých vozů o sportovní crossover. Nový model se může pochlubit charismatickým designem, moderním konceptem ovládání a velkým počtem asistenčních systémů.

Praha - Nové VW Taigo se už nemůže dočkat! Volkswagen odhalil název připravovaného crossoveru před jeho oficiální evropskou premiérou. Taigo rozšíří nabídku SUV značky Volkswagen v segmentu malých vozů. Již na první pohled zanechá skvělý dojem dynamickým a emocionálním designem. Nový model nabídne také velký počet asistenčních systémů a nejmodernější konektivitu.

Nový Volkswagen Taigo

Pro zákazníky, kteří hledají vůz kategorie CUV (Crossover Utility Vehicle) kombinující zvýšenou polohu sedadel a sportovní siluetu ve stylu kupé, je čekání již u konce. Nový model Taigo1 bude uveden na trh s hospodárnými motory TSI, světlomety LED v sériové výbavě, moderním konceptem ovládání, zcela digitálním panelem přístrojů a velkým počtem asistenčních systémů.

Taigo vychází z úspěšného brazilského modelu Nivus a pro evropský trh se bude vyrábět ve španělském závodě Pamplona. Nové CUV se představí v létě a jeho uvedení na trh bude následovat na konci roku 2021.

vw novy prirustek do rodiny taigo 02 vw novy prirustek do rodiny taigo 03

1)Vozidlo je koncepčním vozem v téměř sériové podobě a v Evropě se dosud neprodává.

Informace o značce Volkswagen

Značka Volkswagen osobní vozy působí na více než 150 trzích po celém světě a vyrábí vozidla ve více než 50 závodech ve 14 zemích. V roce 2019 vyrobil Volkswagen 6,28 milionu vozidel, mezi něž patří bestsellery, jako jsou Golf, Tiguan, Jetta nebo Passat. V současnosti pracuje pro značku Volkswagen 195 878 lidí na celém světě. K tomu je nutné připočítat více než 10 000 prodejců s 86 000 zaměstnanci. Volkswagen důsledně urychluje vývoj konstrukce automobilu. Elektrická mobilita, chytrá mobilita a digitální transformace značky jsou strategickými klíčovými tématy budoucnosti.