1. Základní charakteristika modelu

Volkswagen Amarok - 100% síla, 100% V6

Nový Amarok má vše, co musí pravý pickup mít. Navíc disponuje nejširší ložnou plochou ve své třídě. Prémiový model Aventura je pak vybaven výjimečnými prvky, ke kterým patří např. dvacetipalcová kola z lehké slitiny, exkluzivní konstrukce Sportsbar, bi-xenonové světlomety a celá řada chromovaných detailů.

2. Design karosérie a interiéru

Exteriér

Nekompromisní v terénu. Temperamentní na asfaltu.

Exteriér

Přítomnost, která se nadlouho utkví v paměti. Výrazná "tvář" nového vozu Amarok zapůsobí nenapodobitelným dojmem. Nový Amarok má vše, co musí pravý pickup mít. Navíc disponuje nejširší ložnou plochou ve své třídě. Prémiový model Aventura je pak vybaven výjimečnými prvky, ke kterým patří např. dvacetipalcová kola z lehké slitiny, exkluzivní konstrukce Sportsbar, bi-xenonové světlomety a celá řada chromovaných detailů.

Nejširší ložná plocha

Žádný jiný pickup nemá mezi podběhy zadních kol tolik místa. Šířka mezi podběhy zadních kol 1222 mm umožňuje okonce transport europalety na šířku. Velký nákladní prostor s plochou 2,52 m2 zaujme však i svými dalšími rozměry - např. výškou bočních stěn 508 mm a nízkou nákladovou hranou, jejíž výška je 708 mm.

Bi-xenonové světlomety

Nové bi-xenonové světlomety, které jsou součástí sériové výbavy pro Amarok Highline a Amarok Aventura, působí nejenom vynikajícím dojmem, ale zajišťují také dokonalý výhled při špatném počasí. Jejich součástí jsou LED světla pro denní svícení.

Dvacetipalcová kola z lehké slitiny

Na velikosti prostě záleží: Dvacetipalcová kola z lehké slitiny "Talca" podtrhují výrazný projev nového vozu Amarok Aventura a propůjčují mu jedinečný charakter. Amarok však také zanechá vynikající dojem s koly o rozměru 17, 18 nebo 19 palců.

Interiér

Interiér

Jednoduché ovládání díky funkčnímu designu. Materiály nejvyšší kvality, jak na pohled, tak na dotyk a ergonomické důmyslné uspořádání ovládacích prvků vytvářejí nový standard ve třídě pickupů.

Je zde spousta odkládacích přihrádek, mimo jiné v obložení dveří, ve středové konzole a na palubní desce, jež zajistí, aby drobnosti, bez kterých se na svých cestách neobejdete, byly bezpečně uloženy.

Přihrádka na palubní desce je dokonce uzamykatelná. Velmi praktické jsou kulové výdechy ventilace, které umožňují přímou a přesnou regulaci proudu vzduchu.

Nové sedadlo ergoComfort

Nový Amarok jako jediný ve své třídě je napředních místech vybaven sedadly ergoComfort, která nesou pečeť AGR. Umožňují elektrické nastavení 12 parametrů, 2 parametry je pak možné nastavit manuálně. Jsou součástí sériové výbavy pro model Aventura, pro linie Comfortline a Highline se dodávají na přání.

Moderní infotainment

Nabídka infotainment systémů pro Amarok zahrnuje rádia "Composition Audio" a "Composition Media" nebo navigační systém "Discover Media".


4. Optimální konfigurace VW Amarok

Volkswagen Amarok V6 3.0 TDI 120kW

volkswagen golf

Design pakety v ceně vozu

  • Potah sedadel: Titanově černá-Palladium:0 Kč
  • Vnější lakování: Šedá Indium Metalíza:18 903 Kč
  • Kola z lehké slitiny Posadas 17":0 Kč

Příplatková výbava v ceně vozu

  • "Akční zvýhodnění" ve výši 5 %: 0 Kč
  • 2 funkční klíče: 871 Kč
  • 3. brzdové světlo LED s osvětlením ložné plochy: 828 Kč
  • Automatická klimatizace "Climatronic": 12 546 Kč
  • Emisní norma plnící standard NEDC/WLTP1: 0 Kč
  • Mlhové světlomety s přisvěcováním do zatáčky: 2 436 Kč
  • Parkpilot vpředu a vzadu: 14 452 Kč
  • Potahy sedadel "Kemisu" látkové: 0 Kč
  • Spodní kryt motoru: 0 Kč
  • Tažné zařízení pevné: 7 305 Kč
  • Uzávěrka diferenciálu vzadu: 18 434 Kč
  • Vůz není určen k podstatné úpravě: 0 Kč
  • Zimní paket: 11 610 Kč
  • 910 000 Kč s DPH 752 066 Kč bez DPH

Podívejte se na nové modely Amarok, které máme ihned k dispozici.

VW Amarok skladem

  • 16" podvozek
    • 16" brzdy vpředu
    • bubnové brzdy vzadu
  • 3 zásuvky 12V
    • 2x v kabině řidiče, 1x v nákladovém prostoru
  • 4MOTION přiřaditelný pohon všech kol
  • ABS, EDS, ASR s elektronickou uzávěrkou diferenciálu
    • asistent pro rozjezd do kopce
    • ESP elektronický stabilizační systém
    • multikolizní brzda
  • Airbag řidiče a spolujezdce
    • možnost deaktivace airbagu spolujezdce
  • Automatický spínač denního svícení
  • Boční a hlavové airbagy pro řidiče a spolujezdce
  • Celková hmotnost vozidla 2920 kg
  • Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
    • bez bezpečnostní pojistky
    • možnost uzavření zevnitř
  • Dekorační prvky interiéru "Deep Inox"
  • Elektrické ovládání oken vpředu i vzadu
  • Elektronický imobilizér
  • Emisní norma EURO 6b (u TDI včetně filtru pevných částic DPF)
  • Halogenové světlomety (dělené)
  • Kobercová podlaha v kabině řidiče
  • Kobercová podlaha v prostoru pro cestující
  • Kontrola zapnutí bezpečnostního pásu řidiče
  • Kuřácké provedení
    • zapalovač ve 12V zásuvce ve střodové konzole
  • Lapače nečistot vpředu a vzadu
  • Maska chladiče s vysokým černým leskem a čtyřmi chromovými lištami
  • Maximální hmotnost přívěsu 3000 kg
  • Multifunkční kožený volant
    • s ovládáním rádia, multifunkčního displeje a mobilního telefonu -částečná kožená výbava: hlavice řadicí páky a ruční brzdy
    • multifukční displej "Plus"
  • Multifunkční ukazatel "Plus"
    • černobílý LCD displej s rozšířenými funkcemi
  • Multikolizní brzda
  • Nastavení Česká republika
  • Odkládací přihrádka pod předními sedadly
  • Palivová nádrž 80 l (diesel)
  • Panel přístrojů
    • ukazatel rychlosti
    • ukazatel ujeté vzdálenosti
    • otáčkoměr
    • ukazatel paliva
    • čas
  • Plnohodnotné rezervní kolo ocelové
  • Pneumatiky 245/65 R 17 111T
  • Prodloužená záruka výrobce 2+2 /200 000
    • 2 + 2 roky / 200 000 km
    • platí co nastane dříve
    • záruka se vztahuje na vozidlo ve stavu, ve kterém opouští výrobní závod
    • nevztahuje se na součásti vozu, které byly na vozidlo namontovány nebo umístěny dodatečně (úpravy, příslušenství)
  • Přední nárazník vozu
    • lakovaný v barvě vozu
    • s dvěma chromovanými lištami pod mřížkou chladiče
  • Rádio "Composition Audio"
    • monochromatický displej
    • 4 reproduktory vpředu
    • slot na SD kartu
    • AUX-IN vstup
    • USB vstup
    • telefonní rozhraní Bluetooth
  • Servotronic
    • servořízení závislé na jízdní rychlosti
  • Start-Stop
    • BlueMotion Technology
    • s rekuperací brzdného účinku
  • Středový tunel s odkládací přihrádkou
    • loketní opěrka
  • Telefonní rozhraní
    • pro rádio Composition Audio
  • Tempomat
  • Topný kanál v zadním prostoru
    • podlahové výdechy pro 1. řadu sedadel
  • Trojlavice v prostoru pro cestující
  • Upevnění dětské sedačky ISOFIX
    • na vnějších sedadlech
    • TopTether ukotvení
  • Vnější zpětná zrcátka
    • lakovaná v barvě vozu
    • elektricky nastavitelná
    • vyhřívaná
  • Vnější zpětné zrcátko levé
    • asférické
  • Vnější zpětné zrcátko pravé
    • konvexní
  • Výškově nastavitelná sedadla
    • pro řidiče a spolujezdce
  • Zadní nárazník vozu, černě lakovaný
    • s integrovaným nástupním schůdkem
  • Zadní světlomety standardní
  • Zadní výklopné dveře uzamykatelné
  • Zatmavená skla v prostoru pro cestující Privacy
    • determální skla v kabině řidiče
  • Úchytná oka v podlaze nákladového prostoru pevná (4ks)
  • Česká republika
  • Částečná kožená výbava
    • kožený volant, madlo řadicí páky a ruční brzda

Ceny všech modelů jsou v Kč včetně 21% DPH.

Veškeré údaje obsažené v tomto ceníku mají pouze informativní charakter. Od data předání do tisku nebo uveřejnění na internetu mohlo dojít k úpravám.

5. Asistenční systémy a bezpečnost

Asistenční systémy

Elektronický stabilizační systém (ESP)

Pomáhá, aby se vozidlo nedostalo do smyku. Systém v kritických situacích vyhodnotí data získaná ze sítě senzorů - mimo jiné porovnává směr pohybu vozu s aktuálním natočením volantu a současně vyhodnocuje také informaci o hmotnosti nákladu. V případě potřeby může zasáhnout prostřednictvím cíleného brzdění jednotlivých kol a přispět tak k obnovení směrové stability.

Činnost ESP je současně synchronizována s funkcí systémů ABS, MSR a ASR a je aktivní i u vozů s přiřazeným pohonem všech kol 4Motion. Avšak ani ESP nedokáže překonat hranice fyzikálních zákonů, a proto je nutné dbát zásad bezpečné jízdy.

Speciálně přizpůsobené tažné zařízení Volkswagen doplňuje funkci elektronického stabilizačního systému (ESP) o stabilizací jízdní soupravy. V případě, že boční výkyvy připojeného přívěsu přesáhnou stanovenou mez, systém řízeným zásahem sníží kroutící moment motoru. Přívěs se tak stabilizuje a současně se zvýší bezpečnost jízdy. Hranice fyzikálních zákonů však ani stabilizace jízdní soupravy překonat nedokáže.

Elektronická uzávěrka diferenciálu (EDS)

Zasáhne v případě, že se jedno z kol začne protáčet. EDS jej cíleně přibrzdí a odvede z něj veškerý výkon na druhé kolo zadní nápravy - v případě vozu s pohonem zadní nápravy, resp. na ostatní tři kola u vozu s pohonem 4Motion. EDS může být na přání kombinována s mechanickou uzávěrkou diferenciálu zadní nápravy.

Varovná funkce brzdových světel se aktivuje v případě nouzového brzdění při rychlosti nad 50 km/h a projeví se blikáním brzdových světel. Po zastavení jsou následně aktivována varovná světla, která jsou po opětovném rozjetí a dosažení rychlosti 10 km/h automaticky vypnuta.

ABS s funkcí OFF ROAD

Více bezpečnosti v nepředvítalném terénu. Amarok může být kromě sériově dodávaného protiblokovacího systému vybaven také ABS s funkcí "Off-road", která byla speciálně vyvinuta pro jízdu po nezpevněných cestách.

Po její aktivaci - stiskem tlačítka - dojde mimo jiné k prodloužení intervalu mezi brzdnými rázy. Kola jsou při brzdění kontrolovaně blokována, takže na šotolinových a písčitých cestách dochází k tvorbě malých brzdných "klínů" materiálu před koly vozu. To podstatně zkracuje brzdnou dráhu automobilu.

Technologie

Motory V6

Silný tak, jako žádný jiný. Silný šestiválcový přeplňovaný naftový motor s výkonem 165 kW/224 k a zdvihovým objemem 3,0 l, má i při nejvyšším zatížení dostatečné rezervy. Alternativně se můžete rozhodnout pro motor 3,0 l TDI s výkonem 150 kW/204 k.

Krouticí moment 550 Nm

Motor 3,0 l TDI s výkonem 165 kW/224 k má maxilmální krouticí moment 550 Nm.

BlueMotion Technology

Každý nový Amarok je sériově vybaven moderními opatřeními pro zvýšení efektivity provozu, ke kterým např. patří systém "Start-Stop".

Nájezdový úhel a brodivá hloubka

Pickup, který si poradí s každou výzvou

Amarok zvládne prudká stoupání i hluboké kaluže. Jeho nájezdový úhel je impozantních 28 stupňů a sjezdový úhel 23,6 stupňů (28 stupňů bez zadního nárazníku). Maximální brodivá hloubka je 500 mm.

Osmi stupňová automatická převodovka s pohonem všech kol 4MOTION

Jedinečná kombinace komfortní osmistupňové automatické převodovky a pohonu všech kol 4MOTION je nabízena pouze u modelu Amarok. První převodový stupeň je určen pro jízdu v terénu, osmá rychlost je pak optimalizována pro hospodárnou jízdu vzdálenosti při nízkých otáčkách.

4MOTION

Jedinečná kombinace osmistupňové automatické převodovky a stálého pohonu všech kol 4MOTION je zárukou radosti z jízdy s pocitem enormní síly a spolehlivosti při jízdě terénem.

Dva typy listových per

Pro toho, kdo potřebuje převážet těžké náklady a přesto si přeje, aby jízdní vlastnosti vozu byly stejné jako u limuzíny, jsou nejlepší volbou listová pera "Komfort". Tato listová pera významně zvyšují jízdní komfort zejména při vysokých rychlostech a současně snižují hladinu hluku. Listová pera "Komfort" nejsou v nabídce pro Amarok SingleCab.

Listová pera "Heavy-Duty" umožňují transport nákladů až do hmotnosti 1,1 t, zaručují vysokou úroveň bezpečnosti při přetížení a jsou konstruována tak, aby při plném zatížení lehce zvládla zejména jízdu v těžkém terénu.

6. Objednejte si testovací jízdu modelu Amarok

Vyplněním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Povinná položka


VW Amarok - Stránky Wikipedia