ŠKODA zve na rodinný výlet
Škoda zve na rodinný výlet, v jehož rámci může slavnostně předat zakoupený vůz

Zákaznické balíčky si získávají stále větší oblibu, představují skvělý tip na rodinný výlet.

Nákup nového automobilu není pro většinu soukromých majitelů běžnou záležitostí. K výjimečnosti okamžiku patří nevšední zážitky. Ty si lze dopřát prostřednictvím tzv. Zákaznického balíčku, který je možné objednat ke každému nově zakoupenému vozu Škoda. Tento produkt cílí primárně na soukromé majitele a jejich rodinné příslušníky. Aktuálně lze vybírat z 3 variant zákaznického balíčku.

Škoda AUTO kontinuálně vylepšuje péči o své zákazníky. Jedním z mnoha počinů na tomto poli jsou zákaznické balíčky, s nimiž mohou všichni budoucí majitelé nových vozů Škoda strávit příjemný den v jejich domovině – Mladé Boleslavi. Program dle vlastního výběru se jim postará o zábavu i poučení.

„Zákaznické balíčky cílí primárně na retailovou klientelu, pro kterou je nákup nového automobilu výjimečným okamžikem,“ vysvětluje Eva Kancnýřová, vedoucí Zákaznického centra Škoda AUTO. „Vážíme si každého jednotlivého zákazníka a jako výraz vděčnosti přidáváme ke každému prodanému vozu možnost absolvovat zážitkový program v Mladé Boleslavi a okolí za velmi zajímavých podmínek. Chceme tak zprostředkovat majitelům vozů Škoda netradiční zážitky a současně jim předat zajímavé informace z historie i současnosti naší firmy. Věříme, že i touto formou můžeme prohloubit jejich loajalitu ke značce Škoda,“ doplňuje Eva Kancnýřová.

Základem zákaznického balíčku jsou zajímavé služby, které se kombinují v závislosti na objednané variantě. Nejjednodušší verze pro 1 osobu za 440 Kč včetně DPH zahrnuje návštěvu Škoda Muzea, depozitáře i výrobního závodu s průvodcem, předváděcí jízdu s vybraným vozem Škoda, občerstvení v café restaurantu Václav, voucher na návštěvu rodného domu Ferdinanda Porscheho ve Vratislavicích a poukaz na 15 % slevu při nákupu produktů se Škoda tématikou. To samé obsahuje i rodinný balíček za 1 699 Kč včetně DPH, který počítá s čtyřmi osobami. Oba zákaznické balíčky je možné objednat z pohodlí domova na internetových stránkách zde. Po zakončení objednávky online platbou obdrží zákazník do mailu příslušné vouchery a může vyrazit. Nejvyšší variantu představuje rodinný balíček se slavnostním předáním nového vozu v Zákaznickém centru mladoboleslavské automobilky. Tento balíček vyjde na 3 699 Kč včetně DPH a objednává ho prodejce, u něhož zákazník vozidlo koupil.

Základem zákaznického balíčku jsou zajímavé služby, které se kombinují v závislosti na objednané variantě. Nejjednodušší verze pro 1 osobu za 440 Kč včetně DPH zahrnuje návštěvu Škoda Muzea, depozitáře i výrobního závodu s průvodcem, předváděcí jízdu s vybraným vozem Škoda, občerstvení v café restaurantu Václav, voucher na návštěvu rodného domu Ferdinanda Porscheho ve Vratislavicích a poukaz na 15 % slevu při nákupu produktů se Škoda tématikou. To samé obsahuje i rodinný balíček za 1 699 Kč včetně DPH, který počítá s čtyřmi osobami. Oba zákaznické balíčky je možné objednat z pohodlí domova na internetových stránkách zde. Po zakončení objednávky online platbou obdrží zákazník do mailu příslušné vouchery a může vyrazit. Nejvyšší variantu představuje rodinný balíček se slavnostním předáním nového vozu v Zákaznickém centru mladoboleslavské automobilky. Tento balíček vyjde na 3 699 Kč včetně DPH a objednává ho prodejce, u něhož zákazník vozidlo koupil.

Za pomoci Strategie 2025 definovala společnost Škoda AUTO hlavní směry svého dalšího rozvoje, aby současné období transformace automobilového průmyslu proměnila v další růst. Důležitými tématy jsou přitom elektromobilita a konektivita. Dalšími oblastmi, na které se společnost zaměří, jsou digitalizace produktů a procesů, vstup na nové trhy a také rozšiřování klasické výroby automobilů o další služby související s mobilitou. Škoda AUTO tak chce dále růst ve dvou dimenzích. První oblastí je růst samotného prodeje vozů, širší základnu růstu však budou tvořit nové oblasti podnikání – například digitální služby související s mobilitou. Zákazník v roli konzumenta produktů a služeb však bude i nadále středobodem zájmu, proto rozvoj péče o zákazníky zůstává integrální součástí všech strategických úvah.