TENTO MODEL JIŽ NENÍ V NABÍDCE, PODÍVEJTE SE NA AKTUÁLNÍ MODELY Škoda Enyaq.
- Cena vozu od:
- Výkon:250 kW
- Výkon:340 k
- Palivo:Elektro
- Spotřeba paliva:16,0 - 17,0 kWh /100 km
- Emise:0 g/km
Škoda Enyaq RS
100% elektrická, nezastavitelný impulz
Škoda Enyaq RS okamžitě upoutá pozornost svým výrazným sportovním designem.
Design exteriéru
Emoce v pohybu
Přirozenou eleganci modelu Enyaq RS zdůrazňují typické prvky našich sportovních modelů. Nárazníky a kola o velikosti až 21 palců, specifické pro verzi RS, společně s tmavými doplňky karoserie poukazují na tichou sílu, která se skrývá ve zbrusu novém modelu Enyaq RS.
Na silnici zazáří
Model Enyaq RS byl vytvarován pro dokonalou aerodynamickou účinnost. Tento přístup k designu s sebou nese příjemný bonus – vozu přidává na atraktivitě. Podobně působivé a zároveň účinné jsou standardně dodávané světlomety Matrix‑LED, mezi nimiž je uložena osvětlená čelní maska Crystal Face s vysoce lesklým černým rámováním. Zpětná zrcátka jsou také černá, prahy jsou lakovány v barvě karoserie a mají černý dekorativní prvek.
Kola dělají auto
Výjimečnost modelu Enyaq RS podtrhují dvě sady kol, které jsou k dispozici exkluzivně pro tento model. Černé 20“ lité disky Taurus s Aero kryty jsou dodávány v základní výbavě. Pokud chcete ještě více zdůraznit sportovnost vozu, můžete si vybrat volitelné antracitové 21“ lité disky Vision (na snímku), jimž také nechybí Aero kryty. Volba je jen na vás.
Nový přírůstek do rodiny RS
Enyaq RS upozorňuje na své sportovní vlohy také logy RS na předních blatnících. Tím jasně a zřetelně hlásí, že patří do rodiny modelů Škoda RS.
Velkolepá podívaná ze všech úhlů
Přiznejme si, že na vás většina ostatních řidičů bude koukat zezadu. Proto je dobré vědět, že zbrusu nová Škoda Enyaq RS vypadá prostě dokonale i z tohoto úhlu. K tomu jí pomáhají výrazný zadní nárazník a standardně dodávaná Top LED zadní světla s dynamickými blinkry. Písmena na pátých dveřích jsou vyvedena v leskle černé barvě, typické pro naše sportovní modely.
Design interiéru
Pohodlný a sportovní
Jednou z mnoha předností modelu Enyaq je jeho prostorný a pohodlný interiér. Zbrusu nový Enyaq RS staví na jeho základech a přidává ještě více sériové výbavy. Také dokonale odráží výrazný design exteriéru. Celkově vzato jde o skvělý vůz, pokud chcete být obklopeni pohodlím a užívat si potěšení z jízdy.
Odvaha a elegance
Váš nový Enyaq RS je k dispozici s dvěma provedeními interiéru (Design Selections). Ať už si vyberete RS Lounge (na snímku) nebo RS Suite, můžete si být jisti, že dostáváte vysoce kvalitní materiály a špičkovou techniku. Hlavními rozdíly mezi oběma Design Selections jsou čalounění sedadel i palubní desky a barevné prošívání sportovního volantu a vyjímatelných koberečků. RS Lounge si zakládá na vysoce kontrastní limetkové barvě a mikrovláknu Artisyn. U RS Suite je pro sedadla a čalounění palubní desky použita kombinace kůže a koženky s prošíváním v elegantní šedivé barvě.
Padne Vám do ruky
Zbrusu nová Škoda Enyaq RS má multifunkční sportovní tříramenný volant, čalouněný perforovanou kůží. Prošívání má limetkovou nebo šedou barvu dle provedení Design Selection. V chladném počasí vám ruce poděkují za funkci vyhřívání volantu. Progresivní dynamické řízení si na svižné projížďce skvěle užijete. V zadní části volantu se také nachází pádla, jimiž můžete nastavit intenzitu rekuperace kinetické energie.
Podpoří Váš komfort
Pokud chcete cestovat v pohodlí, nutností jsou vysoce kvalitní sedadla. A právě ta najdete v modelu Enyaq RS. Vpředu se nachází sportovní sedadla s integrovanými opěrkami hlavy, dobrým bočním vedením a vyhříváním. Nehledě na čalounění v kombinacích Artisyn/kůže/koženka (RS Lounge) nebo perforovaná kůže/koženka (RS Suite) je sedadlo řidiče vždy plně elektricky stavitelné a disponuje nastavitelnou bederní opěrkou i paměťovou funkcí. Plně elektricky stavitelné sedadlo spolujezdce je součástí doplňkové výbavy, stejně jako vyhřívání zadních sedadel. Toto vám v kombinaci s ukázkovou prostorností a skvělým výhledem z vozu dává vše, co potřebujete, abyste si užili každou minutu cesty v modelu Enyaq RS.
Fantazii se meze nekladou
Jednou ze silných stránek vozů Škoda je nadstandardní vnitřní prostor s praktickými prvky Simply Clever všude, kam se podíváte. Model Enyaq RS si – bez ohledu na větší zaměření na potěšení a zábavu za volantem – ponechává praktické prvky, které z něj činí dokonalé auto pro každý den. Například zavazadlový prostor: jeho objem 585 litrů v základní konfiguraci sedadel pojme vše, co potřebujete na svých cestách. Sklopte zadní opěradla a dostáváte celých 1710 litrů. Pak zde máme drobnosti typu variabilní podlahy kufru – s prostorem k uložení nabíjecích kabelů – a síťový program s háčky, díky nimž je zavazadlový prostor ještě praktičtější. Základní výbava a výběr originálního příslušenství jsou jednoduše tak bohaté, že můžete popustit uzdu své fantazii.
Technologie
Sofistikovaný atlet
Majestátní exteriér skrývá nejmodernější technologie, které jsou nejen šetrné k životnímu prostředí, ale také vám poskytnou spoustu zábavy. Důmyslné systémy zajišťují, že se vůz snadno ovládá a poskytuje vám bezkonkurenční jízdní vlastnosti.
Připraven splnit každé vaše přání
Pokroky ve vývoji elektrického pohonu znamenají, že technika až donedávna považovaná za futuristickou je nyní připravena ke každodennímu používání. A nejen to ‑ zbrusu nový Enyaq RS potěší každého nadšeného řidiče. Baterie je uložena pod podlahou, takže snižuje polohu těžiště a poskytuje vyšší polohu za volantem, nutnou k dobrému přehledu o dění okolo vozu. Každá z obou náprav má svůj elektromotor, Enyaq RS iV má proto pohon všech kol a výkon až 220 kW*. K standardní výbavě patří sportovní odpružení a systém Driving Mode Select, umožňující výběr jízdního profilu, který odpovídá vašim aktuálním potřebám. K dispozici je volitelné adaptivní odpružení (DCC). To vše znamená, že Enyaq RS snadno zvládne každý styl řízení a snadno si poradí na kterékoliv silnici.
Důmyslný a důvěryhodný
Enyaq RS je vybaven dvěma elektromotory, každý z nich má navíc svou vlastní jednostupňovou automatickou převodovku. Synchronní elektromotor na zadní nápravě je aktivní neustále, ale přední elektromotor šetří energii tím, že se spíná pouze, když je zapotřebí. K takovému účelu se indukční (asynchronní) motor vpředu lépe hodí. Zní to složitě? Nebojte se, Enyaq RS se o vše postará a vy si budete bez starostí užívat jeho sebejisté jízdní výkony.
Sportovní, ale s nízkou spotřebou
Enyaq RS sice je sportovní, ale to neznamená, že nemusí být ohleduplný k životnímu prostředí. Kromě snahy o úsporu veškeré možné energie může energii pro uložení v baterii také sám generovat. Říká se tomu rekuperace – využívá přeměnu kinetické energie vozu na elektřinu. Ve vhodných situacích může vůz fungovat jako generátor elektrické energie: elektřina vzniká přeměnou kinetické energie, uvolněné během brzdění. Jde o automatický proces, ale řidič má možnost vybrat intenzitu rekuperace skrze pádla za volantem.
Plný čisté energie
Trakční akumulátor zbrusu nového modelu Enyaq RS o kapacitě 82 kWh se nachází pod podlahou vozu. Díky tomu má auto nízko uložené těžiště, což je důležité pro jízdu v zatáčkách a maximum dostupného prostoru pro posádku. Za normálních podmínek doporučujeme nabíjení střídavým proudem (AC). V takovém případě umí nabíječka Škoda iV dodávat až 11 kW výkonu. Jistě, takové dobíjení bude pomalejší, ale také šetrnější vůči baterii. Ze stejného důvodu doporučujeme při běžném každodenním užívání nabíjet baterii maximálně na 80 procent. Pokud spěcháte nebo vyrazíte na delší trasu, například na dovolenou, můžete dobíjet DC rychlým nabíjením z 10 na 80 % již za 36 minut. A když využíváte k nabíjení svého vozu energii z obnovitelných zdrojů, snižujete nejen lokální emise.
Výbavové stupně
RS
Spojení sportovního provedení RS s dynamickým elektrickým pohonem přináší jedinečný zážitek z jízdy každý den.
Hlavní prvky výbavy
- Dojezd až 539 km (dle WLTP)
- Rychlé nabíjení z 10 na 80 % již za 28 minut
- Kola z lehké slitiny Taurus 20"
- Matrix-LED přední světlomety
- Asistovaná jízda 2.5
- Crystal Face - osvětlená přední maska
Dostupné motorizace
Verze | RS | Palivo | Spotřeba |
---|---|---|---|
RS 250 kW 82 kWh | Elektro | 16,0 - 16,6 kWh/100 km |
Motory
82 kWh 250 kW 1° převodovka 4x4
RS
- Spotřeba od:16,0 kWh/100km
- Převodovka:1° Automatická
- Palivo:Elektro
- Max. ryvhlost:180 km/h
- Zrychlení:za 5,5 s na 100km/h
Nabídka interiérů
Interiér RS Lounge
Standardní interiér RS Lounge s vysoce kvalitními materiály splňuje požadavky na estetiku i moderní vzhled a zaměřuje se na propracované detaily. Důkazem jsou potahy sedadel v kombinaci materiálů Suedia a kůže, dekorační obložení Carbon a přístrojová deska potažená šedým materiálem Suedia se zeleným prošitím.
Interiér RS Suite
Užijte si nádech luxusu ve volitelném koženém interiéru RS Suite, vybaveném exkluzivními materiály, jimž dominuje měkká kůže použitá na čalounění sedadel. Budete obklopeni maximálním komfortem a harmonií, mimo jiné díky přístrojové desce potažené černou umělou kůží s prošitím a dekoračnímu obložení Carbon.
Jízdní asistenti
Asistovaná jízda 2.5
Volitelná Asistovaná jízda 2.5 integruje několik systémů a funkcí. Jejich vzájemným propojením může vůz výrazně usnadnit řízení a zvýšit komfort cestování. Vůz s asistovanou jízdou 2.5 dokáže automaticky zastavit a znovu se rozjet, udržovat vůz v jízdním pruhu, předjíždět jiná vozidla, sledovat ostatní vozidla v dopravní zácpě nebo zobrazovat okolní provoz na displeji před Vámi.
Prediktivní tempomat
Prediktivní tempomat rozšiřuje funkce adaptivního tempomatu. Kromě situace před vozem upravuje rychlost i na základě rozpoznaných značek a na základě mapových podkladů v navigaci. Zpomalí tedy při vjezdu do obcí, před kruhovým objezdem, zatáčkou či odbočením.
Rozpoznání dopravních značek
Systém rozpoznávání dopravních značek využívá multifunkční kameru a údaje z navigačního systému a na základě jejich součinnosti rozpoznává a následně řidiči zobrazuje dopravní značky. Systém zpracovává dopravní značení omezení rychlosti, zákazu předjíždění, zákazu vjezdu na jednosměrnou komunikaci a veškeré dodatečné pokyny, včetně značení konce omezení.
Adaptivní vedení v jízdním pruhu
Tento asistent Vás dokáže udržet uprostřed jízdního pruhu. Systém rozpoznává jízdní pruhy na vozovce, a to včetně žlutých čar při stavebních pracích, kuželů a jiných hranic vozovky či jízdního pruhu. Vylepšená adaptivní varianta tohoto asistentu spočívá v tom, že systém udržuje vozidlo na zvolené pozici v jízdním pruhu a vůz „nekličkuje“.
Asistent při jízdě v koloně
Tato funkce je navržena tak, aby mohla převzít řízení vozů v kolonách. Ovládá motor, brzdy i řízení, takže se vůz může automaticky rozjíždět, brzdit a zatáčet tak, aby napodoboval pohyb okolních automobilů (v rychlostech do 60 km/h).
Nouzový asistent
Nouzový asistent snižuje riziko nehody v případě zdravotní indispozice řidiče. Pokud Adaptivní vedení v pruhu rozpozná, že řidič ani po výstražném varování nemá ruce na volantu, aktivuje se manévr pro nouzové zastavení. Ten převezme vedení vozu v jízdním pruhu, zapne výstražná světla a začne vůz zpomalovat až do úplného zastavení.
Snadné parkování
Bezstarostné parkování
Abyste při parkování už nikdy nenarazili do překážky před nebo za vozem, může být vůz Enyaq Coupé iV vybaven systémem automatického parkování a funkcí uložený parkovací manévr. Automatické parkování umožní řidiči zaparkovat pouhým zmáčknutím tlačítka a výběrem detekovaného parkovacího místa v infotainmentu. Poté vůz sám převezme řízení a zaparkuje do příčného či podélného parkovacího místa. Funkce uložený parkovací manévr umožňuje, aby se vůz naučil a zapamatoval si manévr, tak jak jej provede řidič sám. Takto zapamatovaný manévr umí vůz zopakovat a ve známém prostředí zaparkovat zcela samočinně.
Parkovací kamera vzadu
Během parkovacího manévru Vám Enyaq Coupé iV poskytne maximální komfort a orientaci v prostoru díky zadní parkovací kameře. Při zařazení zpětného chodu se aktivuje kamera v pátých dveřích a záběry se zobrazí na displeji infotainmentu. Dynamické pomocné linie na displeji ukazují směr, kterým by se vůz pohyboval při daném úhlu nastavení volantu, nebo vás upozorní, kdy je třeba volantem otočit.
Panoramatický kamerový systém
Chcete přesně vědět, co se děje kolem vašeho vozu? Panoramatický kamerový systém zobrazuje na displeji infotainmentu několik různých pohledů kolem vozidla zachycených širokoúhlými objektivy čtyř kamer namontovaných vpředu a vzadu a na krytech zpětných zrcátek. 360stupňový panoramatický výhled na vozidlo usnadňuje parkování nebo manévrování v úzkých uličkách.
Bezpečnostní asistenti
Front Assist a Asistent pro vyhýbání v městském prostředí
Systém Front Assist, který využívá radar v přední masce, je navržen tak, aby monitoroval vzdálenost od vozidla vpředu. Systém umí nově rozpoznat i chodce a cyklisty. Pokud řidič nereaguje, umí systém sám vůz zastavit, případně zmírnit následky kolize.
Asistent pro vyhýbání v městském prostředí podporuje řidiče při úhybných manévrech a pomůže s objížděním překážek jako jsou dopravní ostrůvky, zaparkovaná auta, práce na silnici a podobně. S využitím online komunikace s aktuálními daty z jiných vozidel, která už těmito místy projela, může být na základě získaných dat upravena trasa jízdy.
Asistent při odbočování
Asistent při odbočování monitoruje protijedoucí vozidla při odbočování vlevo v malých rychlostech mezi 2 a 15 km/h. V kritických situacích může zastavit vozidlo a aktivovat výstražná světla. Antikolizní asistent podporuje řidiče aktivním zvyšováním momentu řízení v případě hrozící kolize s chodcem, cyklistou nebo jiným vozidlem ‑ v ideálním případě se dokáže kontrolovaným manévrem vyhnout kolizi.
Hlídání mrtvého úhlu
S využitím radarových senzorů v zadním nárazníku, dokáže tato funkce detekovat jiná vozidla a těžko viditelné objekty jako jsou cyklisté na vzdálenost až 70 metrů tím, že monitoruje prostor po stranách a za vozem. V závislosti na rychlosti a vzdálenosti objektu rozhodne, zda varovat řidiče.
Varování při vystupování
Když zastavíte a otevřete dveře, abyste vystoupili, systém je schopen detekovat ostatní účastníky silničního provozu jako jsou auta, cyklisté, běžci, chodci a podobně až na vzdálenost 35 m. Pokud detekuje blížící se objekt, varuje posádku vpředu i vzadu vizuálním a zvukovým výstražným znamením o nebezpečí hrozícím při vystoupení z vozu.
Proaktivní ochrana cestujících
Tento asistenční systém zajišťuje cestujícím na předních sedadlech zvýšenou ochranu v kritických situacích, které by mohly vést k nárazu nebo převrácení vozidla. Uzavře boční okna a nechá jen 5cm mezeru, zavře střešní okno a přitáhne bezpečnostní pásy.
Multikolizní brzda
V případě nehody se aktivuje multikolizní brzda, která zabrzděním zabrání dalšímu nekontrolovanému pohybu vozidla a omezí tak riziko dalších kolizí.
LED osvětlení
Matrix‑LED přední světlomety
Matrix-LED přední světlomety používají na veškeré své funkce výhradně LED technologii. Kromě běžných režimů disponují také funkcí světla do špatného počasí, které nahrazuje samostatná mlhová světla. Stejně tak zajišťují i přisvěcování do zatáčky.
Funkce Matrix
Funkce Matrix dokáže upravovat světelný kužel a vypínat jednotlivé segmenty světlometu v závislosti na aktuálních datech z multifunkční kamery za předním sklem a „maskovat“ tak několik vozidel zároveň. To poskytuje řidiči maximální světelný výkon, aniž by oslňoval ostatní účastníky silničního provozu.
Top LED zadní světla
Tradičním znakem pro vozy Škoda, které jsou vybaveny Top LED zadními světly s animovanými ukazateli směru jízdy, je rovněž charakteristický uvítací efekt. Top LED zadní světla jsou plně vybavena LED technologií pro veškeré své funkce.
Konektivita
Zůstaňte online i na cestách
Virtuální kokpit o úhlopříčce 5,3 “ zobrazuje jen ty nejdůležitější jízdní údaje. Vše ostatní se odehrává na uprostřed umístěné 13“ dotykové obrazovce. Infotainment obsahuje také Škoda Connect, SmartLink, Bluetooth, Wi‑Fi hotspot a mnoho dalších služeb.
Špičkový infotainment
Enyaq Coupé je dodáván s 13" infotainmentem. Ovládání je doplněno o dotykovou lištu, kterou lze používat k ovládání hlasitosti, zoomu mapy v navigaci, nebo ke změně teploty klimatizace.
Součástí výbavy je také SmartLink, který umožňuje propojení s mobilním telefonem a použití vašich oblíbených aplikací přímo v autě prostřednictvím infotainmentu. Škoda Connect navíc zajišťuje soubor online služeb, které zahrnují proaktivní servis, diagnostiku, aktualizaci softwaru a vzdálený přístup. V rámci vzdáleného přístupu můžete z mobilního telefonu nastavit detaily nabíjecího procesu a naplánovat klimatizaci či vytápění vozu. Tyto funkce jsou dostupné v rámci služeb vzdálené nabíjení, ovládání klimatizace online a chytré plánování.
Škoda Connect
On-line služby Škoda Connect poskytují online navigaci a informační služby včetně informací o dopravě a možnosti dálkového ovládání vybraných funkcí vozidla pomocí chytrého telefonu. Půjde tak na dálku například sledovat, ovládat a plánovat nabíjení vozu nebo vyhledávat nabíjecí stanice včetně naplánování trasy.
Přirozené hlasové ovládání
S digitální asistentkou Laurou Vás bude Váš vůz poslouchat na slovo. Strohé příkazy jsou již minulostí. Nyní můžete vůz ovládat prostřednictvím Laury, digitální asistentky, která rozumí mluvené řeči. Laura Vám pomůže ovládat navigaci, média, infotainment, klimatizaci, či psát zprávy, zatímco Vy se budete moci lépe soustředit na řízení.
Chytré detaily
Odkládací schránka ve výplni předních dveří včetně deštníku
Pro případ, že vás zastihne déšť, má pro řidiče Enyaq v odkládací schránce ve výplni předních dveří připraven deštník. V rámci příslušenství je možné pořídit deštník i do odkládací schránky na straně spolujezdce.
Prostor pro výstražnou vestu
Znáte tu část předletového bezpečnostního školení, kdy se mluví o záchranné vestě pod vaším sedadlem? Ve Škoda Auto jsme se inspirovali a představujeme vám ekvivalent z naší řady chytrých prvků. Vesta se sice nenafukuje a nemá píšťalku, ale je vždy po ruce a její reflexní prvky vás mohou při pohybu na silnici ochránit při zhoršené viditelnosti, zejména v noci. Vesty jsou uložené v odkládací přihrádce předních i zadních dveří.
Elektrická dětská pojistka
Použití mechanického dětského zámku v zadních dveřích vyžaduje jistou předvídavost, protože někdy jste v autě s dětmi, jindy s dospělými. S elektrickou dětskou pojistkou můžete zámek zadních dveří jednoduše aktivovat nebo deaktivovat tlačítkem z místa řidiče, kdykoliv budete potřebovat.
Sklopné stolky
Praktické sklopné stolky pro cestující vzadu, zabudované do opěradel předních sedadel jsou k dispozici v rámci doplňkové výbavy.
Prostorné přihrádky
Kapsy na mobilní telefon
Velké kapsy na zadní straně opěradel předních sedadel jsou skvělé pro odkládání věcí. Pro mobilní telefony ale mohou být přeci jen až příliš velké. V modelu Enyaq Coupé iV tak kromě velkých kapes naleznete i malé, právě pro uložení telefonů cestujících vzadu.
Držáky 1,5l lahví vpředu i vzadu
Jsme si vědomi toho, že když jsou cestující žízniví, cesta se zdá být mnohem delší. Proto je ve výplních předních i zadních dveří prostor na uložení plné 1,5l lahve vody. Tam je vždy po ruce a bezpečně uložená, aniž by hrozil její pohyb v interiéru.
Výklopná schránka vlevo pod volantem
Usedli jste za volant, v ruce držíte parkovací kartu a pár dalších drobností a přemýšlíte kam s nimi, aby byly stále po ruce, ale nepoletovaly ve větších úložných prostorech? Vlevo pod volantem naleznete drobnou výklopnou schránku právě na tyto předměty.
Úložný prostor pod středovou konzolou
Premiéru ve voze značky Škoda má praktický úložný prostor pod středovou konzolou, který můžete využít pro odložení menších tašek nebo kabelek. Na středové konzoli je pak umístěn nabíjecí box pro smartphone, dva držáky lahví Easy Open a menší odkládací schránka.
Smart technologie
Virtuální kokpit
Škoda Enyaq je dodávána výhradně s jedním typem přístrojového panelu – s virtuálním kokpitem. Jde o barevný displej s úhlopříčkou 5,3" nabízející několik typů zobrazení: základní rozložení, navigace, asistenční systémy a závěrečnou statistiku. Mezi jednotlivými zobrazeními lze přepínat pomocí tlačítka na volantu.
Nabíjecí box pro smartphone
Box ve středovém panelu slouží k ukládání mobilního telefonu ve středové konzoli a umožňuje volání i při slabém signálu. Zároveň dokáže nabíjet chytrý telefon pomocí bezdrátového standardu Qi.
Zásuvka 230V a 2 USB-C porty vzadu
Dobrá zpráva! Už žádné hádky kvůli USB portům a zásuvkám. Enyaq iV jich má spoustu. 2 USB‑C porty a 230V zásuvka čekají na cestující na zadních sedadlech.
Zavazadlový prostor
Elektricky ovládané víko zavazadlového prostoru
Mezi prvky doplňkové výbavy je také k dispozici elektricky ovládané víko zavazadlového prostoru, které lze otevřít i zavřít pomocí tlačítka v předních dveřích na straně řidiče, nebo tlačítkem na dálkovém ovládání. Kromě toho jej lze otevřít také pomocí Virtuálního pedálu – pokud pohybový senzor pod zadním nárazníkem detekuje „kop“, páté dveře se automaticky otevřou.
Rolo zavazadlového prostoru s automatickým odjištěním
Roletový kryt dokonale schová vše, co převážíte v zavazadlovém prostoru. Jeho hlavní výhoda se projeví v okamžiku, kdy chcete do kufru něco dát nebo z něj naopak něco vyložit. Jakmile otevřete víko zavazadlového prostoru, kryt se automaticky částečně zasune.
Cargo elementy
Jak je pro vozy Škoda typické,také Enyaq Coupé iV nabízí mnoho praktických vymožeností v zavazadlovém prostoru. Vaše zavazadla nebo nákupní tašky můžete zajistit proti pohybu pomocí cargo elementů. Pokud cargo elementy zrovna nepoužíváte, snadno je lze uložit po stranách zavazadlového prostoru.
Háčky na tašku
Rozmanité a široké využití zavazadlového prostoru umožňují i robustní háčky umístěné po obou stranách. Využijete je k zavěšení předmětů nebo zavazadel, která by jinak byla na podlaze zavazadlového prostoru nestabilní.
Technické údaje
Technická data Škoda Enyaq RS
- Baterie: 77,0 kWh
- 0-100 km/h: 6,8 s
- Pohon: 4x4
- Emise CO2 od: 0 g/km
- Kombinovaná spotřeba WLTP od: 16,4 kWh/100 km
- Celková hmotnost: 2 750 kg
Někteří nesprávně říkají: skoda eniak, skoda eniaq, skoda enyak, skoda eniac, scoda enyaq