TENTO MODEL JIŽ NENÍ V NABÍDCE, PODÍVEJTE SE NA AKTUÁLNÍ MODELY Škoda Enyaq.
- Cena vozu od:
- Výkon:210 kW
- Výkon:268 k
- Palivo:Elektro
- Spotřeba paliva:14,6 - 16,5 kWh/100km
- Emise:0 g/km
Škoda Enyaq Coupé Sportline
Ve znamení síly
Volitelná 21“ kola z lehké slitiny s černými prvky zdůrazňují osobitost modelu Enyaq Coupé Sportine. Elegantně se svažující střecha dokonale podtrhuje sportovní dojem z vozu.
Design exteriéru

Elektrizující styl
Svižnost je elektrickým vozům vlastní. Enyaq Coupé Sportline tyto prožitky posouvá na novou úroveň. Udělá na Vás dojem svým okouzlujícím vzhledem, k němuž patří leskle černé doplňky, označení Sportline na předních blatnících a 20“ kola Vega či 21“ lité disky Supernova.

Ve znamení síly
Po stranách vozu na předních blatnících je umístěna plaketka Sportline, která jasně označuje sportovní variantu vozu Škoda Enyaq Coupé Sportline iV.

Zodpovědně sportovní
Škoda Enyaq Coupé Sportline je důkazem, že za volantem může být zábava, aniž byste ublížili životnímu prostředí. Hbitost, sebejisté jízdní vlastnosti, nulové lokální emise a dlouhý dojezd na jedno nabití – perfektní kombinace schopností.

Dynamická volba
Standardně dodávané sportovní odpružení, progresivní řízení a volba jízdních režimů Driving Mode Select vám poskytují dokonalou kontrolu nad vozem, kterou může ještě zlepšit volitelné adaptivní odpružení DCC. Stiskem jediného tlačítka se Enyaq Coupé Sportine změní z komfortního dopravníku v mistra sportovní stopy. U verze 80x je k dispozici pohon všech kol, u nějž každou nápravu pohání vlastní elektromotor.
Design interiéru

Interiér
Tříramenný sportovní multifunkční volant s vyhříváním a označením Sportline.
Prostorný interiér doplňují sportovní sedadla, čalouněná v kombinaci Suedia/kůže/koženka.

Dokonalost v detailech
Interiér vozu Škoda Enyaq Coupé Sportline se může pochlubit dynamickým designem, který si uchoval maximum pohodlí. Typicky sportovní vnitřek obsahuje tmavé prvky, včetně stropnice, tříramenného multifukčního sportovního volantu, nerezových krytů pedálů a sportovních sedadel.

Sedadla, která vás podrží
Aby byl zážitek z řízení sportovního vozu dokonalý, potřebujete pořádná sportovní sedadla. Škoda Enyaq Coupé Sportline na sebe může být v tomto ohledu pyšná: robustní a zároveň pohodlné sedačky s čalouněním Suedia/kůže/koženka, šedým prošíváním a nastavitelnou bederní opěrkou vás pevně obejmou v každé zatáčce.
Výbavové stupně

Sportline 85
Enyaq Coupé Sportline zahrnuje navíc černě lakované prvky karoserie, velká 20“ kola z lehké slitiny, snížený sportovní podvozek, sedadla s integrovanými opěrkami hlavy, tříramenný sportovní multifunkční volant a dekorační lišty v dekoru Carbon. Naleznete zde také Matrix-LED přední světlomety, Top LED zadní světla, interiér Sportline v kombinaci Suedia a kůže a další.
Hlavní prvky výbavy
- Dojezd až 561 km (dle WLTP)
- Rychlé nabíjení z 10 na 80 % již za 28 minut
- Kola z lehké slity Vega 20"
- Matrix-LED přední světlomety
- Asistovaná jízda 2.5

Sportline 85x
Enyaq Coupé Sportline zahrnuje navíc černě lakované prvky karoserie, velká 20“ kola z lehké slitiny, snížený sportovní podvozek, sedadla s integrovanými opěrkami hlavy, tříramenný sportovní multifunkční volant a dekorační lišty v dekoru Carbon. Naleznete zde také Matrix-LED přední světlomety, Top LED zadní světla, interiér Sportline v kombinaci Suedia a kůže a další.
Hlavní prvky výbavy
- Dojezd až 535 km (dle WLTP)
- Rychlé nabíjení z 10 na 80 % již za 28 minut
- Kola z lehké slity Vega 20"
- KESSY - bezklíčové zamykání a startování
- Asistovaná jízda 2.5
- Virtuální pedál
Dostupné motorizace
| Verze | Sportline | Palivo | Spotřeba |
|---|---|---|---|
| 85 210 kW 82 kWh | č | Elektro | 15,5 - 15,8 kWh/100 km |
| 85x 210 kW 82 kWh | Elektro | 15,9 - 16,5 kWh/100 km |
Motory

82 kWh 210 kW 1° převodovka
Sportline 85
- Spotřeba od:14,9 kWh/100km
- Převodovka:1° automatická
- Palivo:Elektro
- Max. rychlost:180 km/h
- Zrychlení:za 6,7 s na 100km/h

82 kWh 210 kW 1° převodovka 4x4
Sportline 85x
- Spotřeba od:15,9 kWh/100km
- Převodovka:1° automatická
- Palivo:Elektro
- Max. rychlost:180 km/h
- Zrychlení:za 6,6 s na 100km/h
Jízdní asistenti

Asistovaná jízda 2.5
Volitelná Asistovaná jízda 2.5 integruje několik systémů a funkcí. Jejich vzájemným propojením může vůz výrazně usnadnit řízení a zvýšit komfort cestování. Vůz s asistovanou jízdou 2.5 dokáže automaticky zastavit a znovu se rozjet, udržovat vůz v jízdním pruhu, předjíždět jiná vozidla, sledovat ostatní vozidla v dopravní zácpě nebo zobrazovat okolní provoz na displeji před Vámi.

Prediktivní tempomat
Prediktivní tempomat rozšiřuje funkce adaptivního tempomatu. Kromě situace před vozem upravuje rychlost i na základě rozpoznaných značek a na základě mapových podkladů v navigaci. Zpomalí tedy při vjezdu do obcí, před kruhovým objezdem, zatáčkou či odbočením.

Rozpoznání dopravních značek
Systém rozpoznávání dopravních značek využívá multifunkční kameru a údaje z navigačního systému a na základě jejich součinnosti rozpoznává a následně řidiči zobrazuje dopravní značky. Systém zpracovává dopravní značení omezení rychlosti, zákazu předjíždění, zákazu vjezdu na jednosměrnou komunikaci a veškeré dodatečné pokyny, včetně značení konce omezení.

Adaptivní vedení v jízdním pruhu
Tento asistent Vás dokáže udržet uprostřed jízdního pruhu. Systém rozpoznává jízdní pruhy na vozovce, a to včetně žlutých čar při stavebních pracích, kuželů a jiných hranic vozovky či jízdního pruhu. Vylepšená adaptivní varianta tohoto asistentu spočívá v tom, že systém udržuje vozidlo na zvolené pozici v jízdním pruhu a vůz „nekličkuje“.

Asistent při jízdě v koloně
Tato funkce je navržena tak, aby mohla převzít řízení vozů v kolonách. Ovládá motor, brzdy i řízení, takže se vůz může automaticky rozjíždět, brzdit a zatáčet tak, aby napodoboval pohyb okolních automobilů (v rychlostech do 60 km/h).

Nouzový asistent
Nouzový asistent snižuje riziko nehody v případě zdravotní indispozice řidiče. Pokud Adaptivní vedení v pruhu rozpozná, že řidič ani po výstražném varování nemá ruce na volantu, aktivuje se manévr pro nouzové zastavení. Ten převezme vedení vozu v jízdním pruhu, zapne výstražná světla a začne vůz zpomalovat až do úplného zastavení.
Snadné parkování

Inteligentní parkovací asistent
Novou součástí inteligentního parkovacího asistenta je funkce Uložený parkovací manévr, která slouží k automatickému dokončení parkovacího manévru na parkovacím místě, které se nachází ve známém prostředí, např. doma. Vůz automaticky řídí řízení, brzdění a směr jízdy (vpřed nebo vzad), přičemž neustále sleduje okolí, detekuje předměty a chodce a zabraňuje kolizi s nimi. Uložený parkovací manévr dokáže zaparkovat vůz na parkovací místo ve známém prostředí na větší vzdálenost (až 50 m).

Bezstarostné parkování
Abyste při parkování už nikdy nenarazili do překážky před nebo za vozem, může být vůz Enyaq Coupé Sportline iV vybaven systémem automatického parkování a funkcí uložený parkovací manévr. Automatické parkování umožní řidiči zaparkovat pouhým zmáčknutím tlačítka a výběrem detekovaného parkovacího místa v infotainmentu. Poté vůz sám převezme řízení a zaparkuje do příčného či podélného parkovacího místa. Funkce uložený parkovací manévr umožňuje, aby se vůz naučil a zapamatoval si manévr, tak jak jej provede řidič sám. Takto zapamatovaný manévr umí vůz zopakovat a ve známém prostředí zaparkovat zcela samočinně.

Parkovací kamera vzadu
Během parkovacího manévru Vám Enyaq Coupé iV poskytne maximální komfort a orientaci v prostoru díky zadní parkovací kameře. Při zařazení zpětného chodu se aktivuje kamera v pátých dveřích a záběry se zobrazí na displeji infotainmentu. Dynamické pomocné linie na displeji ukazují směr, kterým by se vůz pohyboval při daném úhlu nastavení volantu, nebo vás upozorní, kdy je třeba volantem otočit.

Panoramatický kamerový systém
Chcete přesně vědět, co se děje kolem vašeho vozu? Panoramatický kamerový systém zobrazuje na displeji infotainmentu několik různých pohledů kolem vozidla zachycených širokoúhlými objektivy čtyř kamer namontovaných vpředu a vzadu a na krytech zpětných zrcátek. 360stupňový panoramatický výhled na vozidlo usnadňuje parkování nebo manévrování v úzkých uličkách.
Bezpečnostní asistenti

Front Assist a Asistent pro vyhýbání v městském prostředí
Systém Front Assist, který využívá radar v přední masce, je navržen tak, aby monitoroval vzdálenost od vozidla vpředu. Systém umí nově rozpoznat i chodce a cyklisty. Pokud řidič nereaguje, umí systém sám vůz zastavit, případně zmírnit následky kolize.
Asistent pro vyhýbání v městském prostředí podporuje řidiče při úhybných manévrech a pomůže s objížděním překážek jako jsou dopravní ostrůvky, zaparkovaná auta, práce na silnici a podobně. S využitím online komunikace s aktuálními daty z jiných vozidel, která už těmito místy projela, může být na základě získaných dat upravena trasa jízdy.

Asistent při odbočování
Asistent při odbočování monitoruje protijedoucí vozidla při odbočování vlevo v malých rychlostech mezi 2 a 15 km/h. V kritických situacích může zastavit vozidlo a aktivovat výstražná světla. Antikolizní asistent podporuje řidiče aktivním zvyšováním momentu řízení v případě hrozící kolize s chodcem, cyklistou nebo jiným vozidlem ‑ v ideálním případě se dokáže kontrolovaným manévrem vyhnout kolizi.

Hlídání mrtvého úhlu
S využitím radarových senzorů v zadním nárazníku, dokáže tato funkce detekovat jiná vozidla a těžko viditelné objekty jako jsou cyklisté na vzdálenost až 70 metrů tím, že monitoruje prostor po stranách a za vozem. V závislosti na rychlosti a vzdálenosti objektu rozhodne, zda varovat řidiče.

Varování při vystupování
Když zastavíte a otevřete dveře, abyste vystoupili, systém je schopen detekovat ostatní účastníky silničního provozu jako jsou auta, cyklisté, běžci, chodci a podobně až na vzdálenost 35 m. Pokud detekuje blížící se objekt, varuje posádku vpředu i vzadu vizuálním a zvukovým výstražným znamením o nebezpečí hrozícím při vystoupení z vozu.

Proaktivní ochrana cestujících
Tento asistenční systém zajišťuje cestujícím na předních sedadlech zvýšenou ochranu v kritických situacích, které by mohly vést k nárazu nebo převrácení vozidla. Uzavře boční okna a nechá jen 5cm mezeru, zavře střešní okno a přitáhne bezpečnostní pásy.

Multikolizní brzda
V případě nehody se aktivuje multikolizní brzda, která zabrzděním zabrání dalšímu nekontrolovanému pohybu vozidla a omezí tak riziko dalších kolizí.
LED osvětlení

LED osvětlení
V rámci standardní výbavy se Enyaq Coupé iV dodává s LED předními světlomety zajišťujícími dálkové, tlumené a poziční/denní svícení pomocí LED zdrojů. Konstrukce světlometů s LED technikou má řadu výhod, mimo jiné delší životnost a nižší spotřebu elektrické energie.

Matrix‑LED přední světlomety
Matrix-LED přední světlomety používají na veškeré své funkce výhradně LED technologii. Kromě běžných režimů disponují také funkcí světla do špatného počasí, které nahrazuje samostatná mlhová světla. Stejně tak zajišťují i přisvěcování do zatáčky.

Funkce Matrix
Funkce Matrix dokáže upravovat světelný kužel a vypínat jednotlivé segmenty světlometu v závislosti na aktuálních datech z multifunkční kamery za předním sklem a „maskovat“ tak několik vozidel zároveň. To poskytuje řidiči maximální světelný výkon, aniž by oslňoval ostatní účastníky silničního provozu.

LED zadní světla
Enyaq Coupé iV se standardně dodává s LED zadními světly zajišťujícími všechny funkce pomocí LED zdrojů.

Top LED zadní světla
Tradičním znakem pro vozy Škoda, které jsou vybaveny Top LED zadními světly s animovanými ukazateli směru jízdy, je rovněž charakteristický uvítací efekt. Top LED zadní světla jsou plně vybavena LED technologií pro veškeré své funkce.
Chytré detaily

Praktický deštník
V případě deštivého počasí, máte vždy po ruce deštník, který je umístěn ve schránce v předních dveřích. Schránky jsou zkonstruovány tak, aby voda z mokrého deštníku odtékala z vozu ven a interiér zůstal suchý.

Prostor pro výstražnou vestu
Výstražné vesty mají své vyhrazené místo v odkládací schránce ve všech dveřích, a jsou tak v případě potřeby okamžitě po ruce.

Pádla pro nastavení rekuperace
Během jízdy řidič může upravovat intenzitu rekuperace také pádly pod volantem. Míra rekuperace ovlivňuje intenzitu zpětného dobíjení baterií při jízdě a také sílu rekuperačního brzdění.

Škrabka na led
Skvělý detail, který se hodí, když se spustí první mráz. Nyní už nemusíte prohledávat auto a hledat škrabku nebo se uchýlit ke své kreditní kartě. Škrabka na led umístěná ve výplni pátých dveří bude připravena a čeká, kdykoli ji budete potřebovat. V obou spodních rozích škrabky jsou zabudovány ukazatele hloubky dezénu pneumatik s čarami vzdálenými od sebe 2 mm. Díky tomu lze snadno zkontrolovat stav pneumatiky a včas zjistit, kdy již nesplňuje zákonné předpisy.
Prostorné přihrádky

Kapsy na mobilní telefon
Velké kapsy na zadní straně opěradel předních sedadel jsou skvělé pro odkládání věcí. Pro mobilní telefony ale mohou být přeci jen až příliš velké. V modelu Enyaq Coupé Sportline iV tak kromě velkých kapes naleznete i malé, právě pro uložení telefonů cestujících vzadu.

Držáky 1,5l lahví vpředu i vzadu
Jsme si vědomi toho, že když jsou cestující žízniví, cesta se zdá být mnohem delší. Proto je ve výplních předních i zadních dveří prostor na uložení plné 1,5l lahve vody. Tam je vždy po ruce a bezpečně uložená, aniž by hrozil její pohyb v interiéru.

Výklopná schránka vlevo pod volantem
Usedli jste za volant, v ruce držíte parkovací kartu a pár dalších drobností a přemýšlíte kam s nimi, aby byly stále po ruce, ale nepoletovaly ve větších úložných prostorech? Vlevo pod volantem naleznete drobnou výklopnou schránku právě na tyto předměty.

Úložný prostor pod středovou konzolou
Premiéru ve voze značky Škoda má praktický úložný prostor pod středovou konzolou, který můžete využít pro odložení menších tašek nebo kabelek. Na středové konzoli je pak umístěn nabíjecí box pro smartphone, dva držáky lahví Easy Open a menší odkládací schránka.
Smart a technologie

Head-up displej s rozšířenou realitou
Škoda Enyaq Coupé iV je prvním modelem Škoda, který ke klasickému head‑up displeji přidává prvek rozšířené reality. K zobrazovaným údajům o rychlosti, navigaci, asistenčních systémech a dopravních značkách se přidává horní pole s rozšířenou realitou. V tomto poli je možné zobrazit ukazatele směru navigace, upozornění na odstup vozidla či linie vedení v pruzích.

Nabíjecí box pro smartphone
Telefony v přihrádce lze bezdrátově nabíjet a zároveň je v ní zesílen příjem signálu. Přihrádku doplňují dva USB‑C datové porty, pomocí kterých lze snadno připojit a spárovat externí zařízení s infotainmentem.

Zásuvka 230V a 2 USB-C porty vzadu
Dobrá zpráva! Už žádné hádky kvůli USB portům a zásuvkám. Enyaq Coupé iV nabízí v rámci Family paketu dvojici USB‑C portů a také 230V zásuvku. Tyto konektory jsou umístěny na zadní straně středové konzole, kde jsou k dispozici cestujícím vzadu.
Zavazadlový prostor

Mezipodlaha
Praktická mezipodlaha s úložným prostorem pod podlahou Vám pomůže udržet v zavazadlovém prostoru pořádek. Máte ve svém voze příslušenství, které si chcete vzít s sebou kamkoli na cesty, ale používáte ho jen zřídka? Úložný prostor pod podlahou je pro ně ideálním řešením.

Taška pro nabíjecí kabel
Taška pro nabíjecí kabel je ideální pro přenášení a manipulaci s nabíjecím kabelem. Taška se dokonale vejde do výklenku v boční části zavazadlového prostoru, takže kabel je vždy po ruce a nezabírá místo v hlavní části zavazadlového prostoru.

Cargo elementy
Jak je pro vozy Škoda typické, také Enyaq Coupé Sportline iV nabízí mnoho praktických vymožeností v zavazadlovém prostoru. Vaše zavazadla nebo nákupní tašky můžete zajistit proti pohybu pomocí cargo elementů. Pokud cargo elementy zrovna nepoužíváte, snadno je lze uložit po stranách zavazadlového prostoru.

Háčky na tašku
Rozmanité a široké využití zavazadlového prostoru umožňují i robustní háčky umístěné po obou stranách. Využijete je k zavěšení předmětů nebo zavazadel, která by jinak byla na podlaze zavazadlového prostoru nestabilní.
Technické údaje

Technická data
ŠKODA Enyaq Coupé Sportline - automat / Elektřina
- Max. výkon: - koní
- Zrychlení 0-100 km/h: 6,8 s
- Spotřeba (kombinovaná): 16,8 kWh/100km
- Dojezd: 541 km (dle WLTP)
- Hmotnost: 2 750 kg
- Emise: 0 g/km
- Kapacita baterie: 77,0 kWh
- Doba nabíjení (7,2 kW 0-100%): 13h
- DC rychlé nabíjení: 10 na 80 % za 29 min
Někteří nesprávně říkají: skoda eniak, skoda eniaq, skoda enyak, skoda eniac, scoda enyaq





