Škoda Auto "We love cycling"
Nová kampaň online magazínu Škoda AUTO „We Love Cycling” inspiruje cyklisty

V online magazínu „We Love Cycling“ vypráví tři ženy o tom, jak jim cyklistika změnila život k lepšímu.

Objevit novou vášeň a nadchnout pro ni další lidi – tak přesně o tom je #bikefluencer. Za spojením slov „Bike“ a „Influencer“ stojí tři ženy, které své nadšení pro cyklistiku popisují v několika online článcích. Příspěvky #bikefluencer jsou kromě webových stránek welovecycling.com značky Škoda k vidění také na YouTube kanálu nebo na facebookovém a instagramovém profilu české automobilky.

Tyto tři ženy jsou tzv. #bikefluencer hvězdami nové kampaně „We love Cycling“ a všechny s sebou přináší naprosto odlišné příběhy, které spojuje jediné - své nadšení pro cyklistiku objevily na popud jiných lidí. Teď chtějí své zkušenosti předávat dál a nadchnout pro cyklistiku i ostatní.

V centru pozornosti kampaně #bikefluencer je video portrét Tamary, Alex a Claudie, vždy doplněný videem o každé z protagonistek. Natáčelo se v domovských zemích bikefluencerek, tedy v Polsku, České republice a ve Španělsku. Všechny tři popisují svou motivaci, nezdary, nadšení pro cyklistiku i životní příběhy. Chtějí tak diváky inspirovat a motivovat k tomu, aby sedli na kolo a zažili pocit svobody a naplnění. Od 12. listopadu 2019 vypráví tyto ženy své příběhy v online magazínu pro fanoušky cyklistiky We Love Cycling automobilky Škoda AUTO. Jejich příběhy můžete sledovat také na YouTube, Facebooku a Instagramu.

Škoda podporuje cyklistiku po celém světě

Cyklistická komunita nebo každý, kdo chce být její součástí, si může na stránkách We Love Cycling vedle článků o pozitivním účinku cyklistiky na zdraví člověka, přečíst také o efektivním tréninkovém plánu. Kromě toho zde lze najít nápady, jak pro cyklistiku nadchnout přátele a rodinu.

Společnost Škoda AUTO podporuje cyklistiku na amatérské i sportovní úrovni již od samých počátků. Roku 1895 založili Václav Laurin a Václav Klement v Mladé Boleslavi manufakturu na výrobu jízdních kol. Již o deset let později vyjel z výrobních hal mladé firmy první automobil Voiturette A. V roce 1925 došlo k fúzi společnosti Laurin & Klement s firmou Škoda. V současné době je cyklistika jedním z pilířů strategie sponzoringu české automobilky. Škoda podporuje závod Tour de France jako oficiální hlavní partner a dodavatel vozů, kromě toho sponzoruje také Zelený trikot pro vedoucího jezdce bodového hodnocení. Vedle španělského etapového závodu Vuelta a dalších mezinárodních cyklistických závodů podporuje Škoda i různorodé sportovní akce na národní a mezinárodní úrovni. Cyklistické doplňky rovněž patří k nezbytné součásti doplňkové nabídky značky.