1. Základní charakteristika modelu

Nová dimenze

Našim cílem je ulehčení Vaší práce. A proto má nový Crafter celou zásobu promyšlených detailů, které vám pomohou s lehkostí zvládnout výzvy všedního dne. Tak jako nikdy před tím.

2. Design karosérie a interiéru

Exteriér

Exteriér

Jak vypadá ideální užitkový vůz?

Tuto otázku jsme položili nejenom našim konstruktérům, ale také našim nejdůležitějším zákazníkům: kurýrům, stavebníkům, elektroinstalatérům a mnohým dalším. Vaše potřeby a podněty jsme bezprostředně použili pro vývoj nového VW Crafter. Výsledek: Vozidlo, které slouží k přepravě zboží, řemeslníkům, servisním pracovníkům, jako stavební transportér, lesnické vozidlo i jako vozidlo pro vozový park. Každému odvětví poskytuje přesně ty vlastnosti, které jsou při každodenní práci nejdůležitější.

Interiér

Interiér

Odpružené sedadlo ergoComfort

Skutečná velikost se ukazuje i v důkladně promyšlených detailech. V novém Crafteru si najdou svoje místo pořadače, kelímky na kávu i skládací metr, prostě všechno, co potřebujete v běžném pracovním dni.

Odpružené sedadlo ergoComfort

Nový Crafter má mnoho komfortních zón. A jedné z nich se už nikdy nebudete chtít vzdát: Je to totiž jediné vozidlo ve své třídě s certifikovaným odpruženým sedadlem ergoComfort. Díky 20 možnostem nastavení optimálně chrání záda a každému poskytuje pohodlí při sezení.

Nákladový prostor

Nejlepší přístup do nákladového prostoru

  • Díky největší šířce 1 311 mm po otevření posuvných bočních dveří lze velmi jednoduše nakládat velké balíky a europalety
  • Největší výška nakládacího prostoru do 2 196 mm
  • O 100 mm nižší nakládací hrana

Nejlepší možnosti zajíštění nákladu

Není důležité, co chcete v novém Crafteru přepravovat - 14 úchytných ok zapuštěných do univerzální podlahy, úchytné lišty na všech stěnách a vnitřní střešní nosič vám pomohou náklad v nakládacím prostoru dobře zafixovat.


4. Optimální konfigurace VW Crafter

Akční nabídka: VOLKSWAGEN Crafter

5. Asistenční systémy a bezpečnost

Asistenční systémy

Asistent pro kompenzaci bočního větru

Asistent pro kompenzaci bočního větru 9 je součástí elektronického stabilizačního systému a prostřednictvím automatického přibrzdění jednotlivých kol pomáhá při nárazovém bočním větru.

Asistent pro udržování vozu v jízdním pruhu „Lane Assist“

Asistent pro udržování vozu v jízdním pruhu „Lane Assist“ pomáhá při neúmyslném opuštění jízdního pruhu prostřednictvím protipohybu řízení a současně také upozorňuje řidiče varovným tónem a upozorněním na multifunkčním ukazateli palubního počítače.

„Senzor mrtvého úhlu“ vč. asistenta pro vyjíždění z parkovacího místa

„Senzor mrtvého úhlu“ vysílá akustický signál, pokud dojde během vyjíždění z parkovacího místa ke kritickému přiblížení k jinému vozidlu. Pokud řidič nereaguje, systém začne automaticky brzdit a může tak zabránit možným následkům nehody.

Parkovací asistent „Park Assist“

Parkovací asistent „Park Assist“ ulehčuje složité parkování na příčná a podélná parkovací místa. Po zařazení zpátečky vozidlo samostatně převezme řízení. Řidič ovládá pouze spojku, plynový a brzdový pedál.

Front Assist & ACC

Automatický regulátor vzdálenosti ACC přizpůsobuje rychlost Vašeho automobilu rychlosti vpředu jedoucího vozu a udržuje od něj přednastavený odstup. Jeho součástí je i systém kontroly odstupu „Front Assist“ s funkcí nouzového brzdění City.

Regulace dálkových světel „Light Assist“

Systém „Light Assist“ automaticky ztlumí dálkové světla, když identifikuje protijedoucí nebo předjíždějící vozidla. Pokud je systém předem aktivován, zapne se dálkové světlo automaticky při rychlosti nad 60 km/h a v úplné tmě.

Elektronický stabilizační systém (ESP)

Elektronický stabilizační systém brání cíleným brzděním jednotlivých kol nedotáčivému i přetáčivému chování vozu.

Asistent pro couvání s přívěsem „Trailer Assist“

„Trailer Assist“ automaticky zaparkuje automobil s přívěsem do příčných parkovacích stání.
Systém ulehčuje i přesnou jízdu při couvání k nakládacím rampám a jiným cílům.

Technologie

Největší výběr pohonů

Pohon předních kol

  • O 100 mm nižší nakládací hrana a výška vstupu
  • Největší výška nakládacího prostoru
  • Největší užitečná nosnost
  • Maximální hmotnost přívěsu 3,0 t

Pohon zadních kol

  • Vysoká hmotnost přívěsu až 3,5t
  • Celková hmotnost až do 8,0 t
  • Maximální naložení
  • Dobrá trakce u vysokého zatížení

Pohon všech kol 4MOTION

  • Spolehlivá trakce
  • Dobrá směrová stabilita
  • K dispozici ze závodu
  • Maximální hmotnost přívěsu 3,0 t

8 stupňová automatická převodovka

Jako jediný ve své třídě nabízí 8 stupňovou automatickou převodovku, kterou lze kombinovat s náhonem na přední, zadní i všechna čtyři kola 4MOTION. Dokáže zajistit, že i v hustém provozu přeplněných center měst můžete jezdit stejně pohodlně a úsporně.

Multikolizní brzda

Díky multikolizní brzdě začne automobil po nárazu brzdit tak, aby se v ideálním případě zabránilo dalším kolizím. Po krátkém zpomalení se vozidlo postupně zabrzdí až na 10 km/h. Řidič má přitom kdykoli možnost opětovně převzít nad vozem kontrolu.

6. Objednejte si testovací jízdu modelu Crafter

Povinná položka


VW Crafter - Stránky Wikipedia