Nový Volkswagen Caddy bude dohlížet na tak trochu jinou Jizerskou 50

Caddy 5. generace v domácí výstavní premiéře právě na Jizerské 50. Jedním z dílčích závodů se opět stane Volkswagen Bedřichovská 30, letos ve virtuální formě. Značka Volkswagen Užitkové vozy dlouhodobě podporuje české běžecké lyžování s vrcholnou akcí Jizerská 50.

Čerstvá novinka značky Volkswagen Užitkové vozy, nový Caddy, bude ozdobou 54. ročníku legendárního běžeckého závodu Jizerská 50. Hlavní partner závodu zůstává podporovatelem českého běžeckého lyžování i v době značně poznamenané epidemickou situací. Kvůli ní bude Volkswagen Bedřichovská 30 realizovaná virtuální formou.

 

vw caddy dohlizi na jizerskou 50 01 vw caddy dohlizi na jizerskou 50 04

 

"Máme rádi smysluplné a dlouhodobé projekty. Proto značka Volkswagen Užitkové vozy již 24. rokem podporuje české běžecké lyžování s jeho vrcholným podnikem Jizerská 50. A protože všichni víme, jak složité je toto období, a jak důležité je zůstat v kondici, budeme s vámi i přesto, že letošní Jizerská 50 se bude muset obejít bez tak populární a krásné části hromadného závodu pro veřejnost," říká Jakub Šebesta, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika. "Sice mě mrzí, že náš nový Volkswagen Caddy, který v česku poprvé od uvedení na trh veřejně vystavíme právě tento víkend na Jizerské 50, neuvidí žádný z hobby účastníků naživo, ale zároveň jsem rád, že můžeme závodit aspoň virtuálně. Třeba ve Volkswagen Bedřichovské 30," zve Jakub Šebesta ke sportovní aktivitě alespoň ve vzdáleném prostředí.

Současná epidemická situace nedává šanci účasti veřejnosti na hromadném startu Jizerské 50, kterou tak pojedou jen profesionální běžci. Protože však organizátoři nechtěli hobby účastníky ochudit o měření sil, připravili dílčí závody virtuální formou. Jedním z nich je například Volkswagen Bedřichovská 30: závod na 30 kilometrů volnou technikou. Po registraci do systému se každý může účastnit toho svého vlastního závodu, přičemž aktivita je zaznamenávána u každého z účastníků prostřednictvím jeho sportovních hodinek či aplikace ve smartphonu. Vyhodnocení s analýzou je pak součástí startovného a proběhne po nahrání dat do systému. Organizátoři tak spolu s partnery, včetně společnosti Volkswagen Užitkové vozy, našli způsob, jak v komplikované epidemické situaci motivovat lidi ke sportu a individuálním pohybu v přírodě a na čerstvém vzduchu.

Volkswagen Užitkové vozy je letitým partnerem Svazu lyžařů České republiky a šestým rokem podporuje úspěšný projekt Lyžování dětem, který organizuje závody a soutěže pro děti a mládež v Libereckém a Královéhradeckém kraji. Volkswagen Užitkové vozy navíc řadu let sponzoruje největší český seriál dálkových běhů na lyžích SkiTour, včetně legendárního závodu Jizerská 50. Ve službách Svazu lyžařů České republiky jezdí praktické, prostorné a bezpečné modely značky Volkswagen Užitkové vozy s vyspělým pohonem všech kol 4Motion, který si hravě poradí i s nástrahami zasněžených hor. Nový Volkswagen Caddy jim bude skvělým parťákem.

vw caddy dohlizi na jizerskou 50 03 vw caddy dohlizi na jizerskou 50 05 vw caddy dohlizi na jizerskou 50 02 vw caddy dohlizi na jizerskou 50 06

 

Značka Volkswagen Užitkové vozy:

"We transport success." Volkswagen Užitkové vozy nese jako samostatná značka v koncernu Volkswagen globální zodpovědnost za vývoj, výrobu a prodej lehkých užitkových vozů, přičemž v závodech Hannover (D), Poznań (PL), Września (PL) a Pacheco (ARG) vyrábí modelové řady Transporter, Caddy, Crafter a Amarok. Naše vozidla přepravují stavební dělníky, rodiny a dobrodruhy, pečivo, balíky nebo surfovací prkna. Každý den pomáhají bezpočtu lidí na celém světě odvádět dobrou práci, slouží jako mobilní servisní dílny a dopravují lékaře záchranné služby a policisty na místo nasazení. Volkswagen Užitkové vozy je navíc v koncernu Volkswagen vůdčí značkou pro autonomní jízdu a poskytování mobility a přepravy jako služby (MaaS - Mobility as a Service; TaaS - Transport as a Service). Pro výrobu v budoucnosti proto vyvíjí příslušná vozidla ke speciálním účelům, SPV (Special Purpose Vehicles), například robotické vozy taxislužby nebo robotické lehké užitkové vozy. Tak udržujeme v pohybu celou společnost a plníme její požadavky na čistou, inteligentní a trvale udržitelnou mobilitu. Volkswagen Užitkové vozy má na celém světě více než 24 000 zaměstnanců, včetně 15 000 zaměstnanců v závodě Hannover.

Informace o všech aspektech značky Volkswagen Užitkové vozy a výrobního závodu v Hannoveru naleznete na:

Porsche Česká republika s.r.o.

www.vw-uzitkove.czwww.vw-uzitkove.cz

www.facebook.com/VolkswagenUzitkoveVozywww.facebook.com/VolkswagenUzitkoveVozy

www.vwn-presse.dewww.vwn-presse.de