Nový design značky Volkswagen Užitkové vozy

VW užitkové vozy nový desing
VW užitkové vozy nový desing

Společnosti Volkswagen Užitkové vozy a Hermes Europe, s podporou start-upového akcelerátoru betahausX, spustily soutěž "Future Logistics Challenge".

Volkswagen Užitkové vozy zavádí společně se značkou Volkswagen osobní vozy nový design značky včetně nového loga a nových digitálních zážitků pro zákazníky.

Středem pozornosti jsou lidé. Značka Volkswagen Užitkové vozy ještě nikdy nebyla svým zákazníkům tak nablízku. "Právě teď začínáme uvádět na trh modernizovanou řadu T6, která je digitálnější, síťově propojenější a modernější než dosud," říká Heinz-Jürgen Löw, člen představenstva, odpovědný za prodej a marketing. "Volkswagen Užitkové vozy navíc od začátku letošního roku odpovídá za model ID. BUZZ, což je vozidlo, které je podle mého názoru nejvíce emocionálním členem rodiny ID. Pro uvedení nového pojetí značky Volkswagen Užitkové vozy proto již nemůže být příhodnější okamžik."

Tobias Volkmer, vedoucí marketingu a produktového marketingu značky Volkswagen Užitkové vozy, dodává: "Náš marketing bude digitálnější a síťově propojenější. Cílem našeho kroku je oslovovat zákazníky rychle a v emocionální rovině." Volkswagen Užitkové vozy byl od začátku neoddělitelnou součástí procesu vývoje nového designu značky Volkswagen. "Při adaptaci pro Volkswagen Užitkové vozy jsme však kladli enormní důraz na to, abychom vyvinuli interpretaci přesně pro naše cílové skupiny zákazníků. Nadřazenou roli přitom hraje především autentičnost," říká Volkmer.

Změna bude realizována postupně, od vizuální prezentace přes kompletní korporátní design všech tiskovin, internetových prezentací a obchodních partnerů až po vlastní logo značky. Tím bude umocněna transformace značky z klasického výrobce lehkých užitkových vozů na moderního poskytovatele řešení pro budoucí mobilitu.