CUPRA Connect GEN4
CUPRA Connect GEN4

Služby CUPRA CONNECT GEN4 pro model CUPRA Born - definice nového standardu

Získejte online služby CUPRA CONNECT s exkluzivními funkcemi pouze pro CUPRA Born. Využijte naplno výhody jízdy na elektřinu.

CUPRA Connect Gen4

Ovládejte své elektrické vozidlo na dálku pomocí aplikace My CUPRA

Ovládejte svůj CUPRA Born prostřednictvím vzdálených online služeb s aplikací My CUPRA.

CUPRA Connect Gen4

Speciální funkce pro plně elektrické modely

Přivítejte elektrickou éru se službami zaměřenými na plné ovládání elektromobilů, jako je e-Manager.

CUPRA Connect Gen4 - navigace

Aktualizujte svůj navigační systém pomocí online infotainmentu

Používejte navigaci s aktualizovaným provozem, mapami a trasami. Objevte online hlasového asistenta a užívejte si internetová rádia a podcasty.


MY CUPRA APP - Ovládejte své vozidlo na dálku pomocí aplikace

CUPRA Connect Gen4 - e-Manager

e-Manager

Nastavte požadované procento baterie a nabíjejte na dálku. Zkontrolujte stav nabití, čas do úplného nabití nebo rychlost nabíjení v čase.

CUPRA Connect Gen4 - Rutiny

Rutiny

Aktivujte a upravte si profil, aby se Vaše auto nabíjelo podle času a místa, která si vyberete.

CUPRA Connect Gen4 - Klimatizace

Klimatizace

Vyberte požadovanou teplotu interiéru, včetně předního sedadla, a regulujte ji na dálku, aby byla připravena, než nastoupíte.


Stáhněte si aplikaci CUPRA CONNECT GEN4


Aktivujte si službu CUPRA CONNECT GEN4 ve Vašem voze CUPRA Born


Pro vytvoření uživatelského účtu (CUPRA ID) ve Vaší aplikaci My CUPRA klikněte na Přihlásit a poté na Registrovat. Dále zadejte svou e-mailovou adresu a vytvořte heslo. Poté klikněte na Registrovat. Automaticky obdržíte potvrzovací e-mail. Registraci dokončíte kliknutím na odkaz v e-mailu. Při prvním přihlášení pomocí svých uživatelských údajů můžete vyplnit své osobní údaje (jméno, příjmení, datum narození atd.).

Můžete si také vytvořit své CUPRA ID prostřednictvím CUPRA Private Area.

Služby CUPRA CONNECT GEN4 jsou součástí standardní výbavy Vaší CUPRA Born.

Pokud je Vaše CUPRA Born vybavena Media systémem, máte přístup k balíčku CUPRA CONNECT Media System, který zahrnuje portfolio služeb z aplikací Safety & Service, Vzdálený přístup a Infotainment Apps.

Pokud je Vaše CUPRA Born vybavena navigačním systémem, máte přístup k balíčku CUPRA CONNECT PLUS pro navigační systém, který zahrnuje portfolio služeb z oblasti Safety & Service, Vzdáleného přístupu, Online Infotainment a Infotainment Apps.

Vaše auto lze ovládat pouze z primárního uživatelského účtu, což je první uživatel CUPRA ID, který se zaregistruje/přihlásí do Vašeho vozidla. Pokud chcete změnit primárního uživatele, budete muset provést obnovení továrního nastavení a znovu projít procesem registrace.

Ujistěte se prosím, že proces registrace byl úspěšně dokončen a že jste propojili svůj uživatelský účet CUPRA ID, abyste mohli na dálku sledovat stav všech služeb prostřednictvím aplikace My CUPRA. Pokud nejste zaregistrováni, neuvidíte své dostupné služby CUPRA CONNECT.

"Režim online" Vám umožňuje aktivovat údaje o vozidle/využití a údaje o poloze. Před zahájením procesu registrace a používání některých funkcí, jako je soukromý e-Call, je tedy nutné být v "režimu online".

"Režim offline" zabraňuje odesílání nebo přijímání dat pro online funkce. Jakmile se zaregistrujete, můžete aktivovat/deaktivovat všechny služby CONNECT najednou výběrem Soukromého režimu (Online/Offline) na uvítací obrazovce, v Ovládacím centru (ikona zeměkoule) a v části "nastavení" v nabídce infotainmentu.

Funkce nabíjení baterie, kterou lze spravovat prostřednictvím sekce e-Manager v aplikaci My CUPRA, Vám dává možnost ručně spustit okamžité nabíjení, což umožňuje předčasný odjezd s plnou baterií. Dokáže dokonce určit procento baterie, na které chcete vozidlo nabíjet.

Proces nabíjení je optimálně prováděn pro úsporu nákladů na energii. To zahrnuje nabíjení v noci nebo spuštění a zastavení procesu nabíjení podle potřeb zákazníka. Nyní může být kabel konektoru po dokončení procesu automaticky uvolněn, pokud byl předem nakonfigurován uživatelem.

E-Manager v aplikaci My CUPRA Vám také umožní zkontrolovat následující:

  • Stav nabíjení
  • Výpočet předpokládaného dojezdu
  • Zbývající nabití
  • Připojení nabíjecího konektoru
  • Stav nabití akumulátoru (%)
  • Rychlost nabíjení (km na nabíjení min/h)
  • Typ nabíjení (AC/DC)

Registrací do CUPRA CONNECT se aktualizují podrobné informace o nabíjecích stanicích v okolí. Nově si také můžete ověřit jejich otevírací dobu, typ konektoru elektrické nabíječky a jejich dostupnost. Snadno tak budete vědět, kde na trase nabíjet vozidlo.

Uživatel si může před odjezdem nastavit požadovanou teplotu vozidla pomocí funkce klimatizace prostřednictvím aplikace My CUPRA. Kromě toho, když je venkovní teplota 4ºC nebo nižší, uživatelé budou mít možnost upravit vyhřívání předních sedadel.

Zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky CONNECT jsou k dispozici po procesu registrace kliknutím na Právní ujednání v nabídce infotainmentu. Informace o ochraně dat naleznete také v aplikaci My CUPRA.

Funkce aktivace a deaktivace služby Vám umožňuje aktivovat a deaktivovat dopravní údaje generované službou informačního a zábavního systému Vašeho vozidla podle služby v aplikaci Service Management (Správa služby) v aplikaci My CUPRA. Spolu s tím lze všechny služby CONNECT aktivovat/deaktivovat výběrem Soukromého režimu (Online/Online s údaji o poloze/Offline) na uvítací obrazovce, v Ovládacím centru (ikona zeměkoule) a v části "Nastavení" v nabídce infotainmentu.

Zatímco funkce deaktivace služby umožňuje deaktivovat každou jednotlivou službu samostatně, režim offline odpojí datové připojení v celém informačním systému a služby CONNECT nebudou dostupné.

Ne, běžný "přihlášený uživatel" tento přístup nemá. Pokaždé, když chce "přihlášený uživatel" změnit profil na "primárního uživatele", musí být uveden S-PIN, který zaručuje soukromí. Zatímco "primární uživatel" má přístup k celému portfoliu funkcí, "přihlášený uživatel" má přístup k omezenému portfoliu a uživatel, přihlášený jako "Host", k ještě omezenějšímu.

"Online režim" Vám umožňuje aktivovat údaje o vozidle/využití, údaje o poloze a aktivovat technologii V2X (pokud je ve Vašem vozidle), kterou můžete samostatně vypnout. "Režim offline" zabraňuje odesílání nebo přijímání dat pro online funkce. Aby bylo možné používat určité funkce, jako je soukromé nouzové volání a parkovací polohám, musí být vždy aktivován online režim s údaji o poloze.

Na všechny komerční balíčky CUPRA CONNECT GEN4 máte bezplatné zkušební období 3 roky, které se počítá od registrace (a data záruky) Vašeho CUPRA Born. Zbývající čas je spojen s Vaším vozidlem a je zobrazen v online obchodě. Po skončení bezplatného zkušebního období budete muset obnovit své předplatné prostřednictvím obchodu, abyste si službu mohli nadále užívat.

Rutiny jsou pokročilá funkce, kterou si můžete vytvořit přímo ve Vašem infotainment systému. Jakmile je požadovaná rutina vytvořena, budete moci prohlížet a upravovat rutiny v aplikaci My CUPRA. Rutiny Vám umožní mít Vaše vozidlo nabité a v dokonalé teplotě v požadovaném čase a dni na Vámi vybraných místech.

Služba parkovací pozice Vám umožní najít Vaše auto, ať jste kdekoli. Dostat se k autu je rychlé a snadné díky navigaci v aplikaci, která přehledně zobrazuje mapu s tím, kde a kdy jste zaparkovali, a dokonce i možnou trasu k Vašemu autu.

Pokud vozidlo zjistí, že se stav dveří nebo světel změnil a vyžaduje pozornost zákazníka, odešle notifikaci/upozornění prostřednictvím aplikace My CUPRA. Pokud něco z těchto položek vyžaduje Vaši pozornost, zobrazí se Vám následující upozornění:

  • Dveře: otevřeny/odemknuty
  • Okna: otevřená
  • Parkovací světla: zapnutá
  • Parkovací brzda
  • Zapalování (zapnuto/vypnuto)

Budete moci nakonfigurovat svůj cíl z domova nebo z jakéhokoli místa prostřednictvím aplikace My CUPRA (část Mapy->Import trasy) a odeslat jej do navigačního systému vozidla.

Navíc budete mít možnost naplánovat si trasu do požadovaných cílů. Lze uložit několik tras s až čtyřmi zastávkami na každé trase, včetně Vašeho konečného cíle. Vaše individuální preference a cíle lze přidat ke každé trase.


Nenašli jste všechny informace?

Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím poptávkového formuláře níže nebo telefonicky do naší pobočky v Litoměřicích.

Chci být zpětně kontaktován

 

Povinná položka