CUPRA Connect GEN3
CUPRA Connect GEN3

CUPRA CONNECT GEN3 - Pro modely CUPRA Leon, Ateca a Formentor

Propojte svůj účet CUPRA ID se svým novým vozem CUPRA


Vytvořte si vlastní CUPRA ID

Vytvořte si vlastní CUPRA ID

1. Vytvoření CUPRA ID

Pro používání aplikace je nutné založení účtu CUPRA ID. To lze vytvořit přes infotainment ve Vašem voze, v smartphonu v aplikaci CUPRA CONNECT, nebo předem v internetovém prohlížeči na této adrese: https://cupraid.vwgroup.io/

2. Instalace aplikace a přihlášení

Aplikaci CUPRA CONNECT lze nainstalovat do chytrých telefonů s operačními systémy Android (vyžaduje Android 6.0 a vyšší) a iOS přes odkazy níže. Při prvním spuštění Vás aplikace provede i vytvořením nového CUPRA ID, pokud jste si jej doposud nevytvořili.


Spojte se

Krok 1

Přihlaste se do aplikace CUPRA CONNECT nebo infotainmentu vozu pomocí svého CUPRA ID.

Krok 2

Pokud jste se přihlásili do aplikace, klikněte na "Přidat vozidlo" a zadejte svůj VIN kód vozu. **

Krok 3

Potvrďte objednávku nákupu a získejte CUPRA CONNECT na 1 rok ZDARMA. ***


** Sedmnáctimístné číslo najdete za čelním sklem Vašeho vozu.
*** Na vozidlech CUPRA je nabízena roční bezplatná zkušební verze CUPRA CONNECT.

Spojte se


Aktivace služeb

Aktivace služeb

Nasedněte do auta, aktivujte služby a začněte si užívat CUPRA CONNECT.

Krok 1

Spusťte obrazovku infotainmentu. Ujistěte se, že soukromý režim není nastaven na maximum (symbol obličeje s brýlemi) a že máte připojení 4G a GPS (symbol zeměkoule je bílý, nikoliv šedý).

Krok 2

Zaregistrujte se jako hlavní uživatel a najděte oba klíče od vozu. Stiskněte nejprve tlačítko pro odemknutí na jednom klíčku, poté na druhém.

Krok 3

Zadejte preferovaného servisního partnera.

Krok 4

Registrace dokončena. Od této chvíle můžete používat CUPRA CONNECT.


Prodloužení platnosti CUPRA CONNECT

Vypršela Vám zkušební doba CUPRA CONNECT? Nevadí, pokračujte s tím nejlepším z konektivity i nadále a obnovte si předplatné služeb CUPRA CONNECT podle následujícího návodu.


Stáhněte si aplikaci CUPRA CONNECT GEN3


Jak se připojit?

Propojte svůj účet CUPRA ID se svým novým vozem CUPRA. Podívejte se na následující video nebo prozkoumejte text níže.


Užitečné odkazy


Často kladené otázky

  • VIN kód (identifikační číslo vozidla nebo číslo podvozku) je jedinečný 17místný identifikační kód Vaší CUPRY. VIN najdete ve svých registračních dokladech nebo na vnějším pravém dolním rohu čelního skla. Budete jej potřebovat k registraci svého vozu a nastavení profilu CUPRA CONNECT.
  • S-PIN je čtyřmístný kód vytvořený pro Vaše CUPRA ID během registrace. Budete jej potřebovat pro vzdálené zamykání a odemykání a také pro ovládání funkce dálkové klimatizace.
  • Jakmile vytvoříte své CUPRA ID, obdržíte e-mail s žádostí o ověření Vašeho účtu. Může trvat několik minut, než se potvrzovací e-mail dostane do Vaší doručené pošty (nezapomeňte zkontrolovat složku Spam). Otevřete a kliknutím na odkaz v e-mailu potvrďte svůj účet. Jakmile máte vytvořený účet, stačí si přidat auto do aplikace auto a propojit ho se svým uživatelským účtem, abyste si mohli užít celou škálu online služeb CUPRA CONNECT.
  • Abyste mohli CUPRA CONNECT využít naplno, musíte svému uživatelskému účtu přiřadit vozidlo.
  • Chcete-li to provést, přihlaste se do aplikace CUPRA CONNECT a zadejte VIN (identifikační číslo vozidla) Vašeho vozu. Obdržíte 8místný registrační kód (nazývaný párovací kód), který je třeba zadat do systému infotainmentu ve Vašem vozu pro dokončení registrace. Tento postup není nutný, pokud se přihlásíte přes CUPRA ID přímo v infotainmentu Vašeho vozu.

Nejprve se ujistěte, že máte vyřešeno následující:

  • Dobrý internetový signál a datové připojení
  • Správné VIN Vašeho vozidla
  • Model, který je kompatibilní s požadovanými službami (výroba vozu září 2020 a dál)
  • Platná licence pro využívání SEAT CONNECT služeb (je-li k dispozici)

Pokud žádný z výše uvedených problémů problém nevyřeší, obraťte se na svého prodejce.

  • Pokud se nezaregistrujete a plně neaktivujete služby CUPRA CONNECT, můžete využívat pouze služby vyžadované zákonem (veřejné tísňové volání "e-Call").
  • CUPRA udržuje databázi všech osobních údajů poskytovaných zákazníky a dalších informací nezbytných pro poskytování služeb CUPRA CONNECT, jako jsou údaje o vozidlech a geolokace.
  • Veškerá data, která jsou vytvořena při používání služeb CUPRA CONNECT, patří zákazníkovi. Využití dat tedy závisí na výslovném souhlasu zákazníka.
  • Veškeré využití dat probíhá v souladu s obecným nařízením EU o ochraně osobních údajů (GDPR). Další informace najdete v Zásadách ochrany osobních údajů CUPRA CONNECT.
  • Vezměte prosím na vědomí, že všechna data jsou používána pouze společností CUPRA a jejími distribučními a servisními partnery. Údaje nejsou sdíleny s třetími stranami z komerčních důvodů a ve většině případů jsou uchovávány anonymně (neanonymní údaje se používají pouze v nezbytných případech). V takových případech CUPRA zpracovává data podle přísných bezpečnostních pokynů.

Abyste mohli používat služby CUPRA CONNECT, musíte mít jeden z následujících modelů:

  • CUPRA Ateca vyrobená od září 2020
  • CUPRA Ateca vyrobená od září 2020
  • CUPRA Formentor
  • CUPRA Leon
  • CUPRA Leon Sportstourer
  • CUPRA Born
  • CUPRA CONNECT bude k dispozici v Německu, Belgii, České republice, Dánsku, Finsku, Norsku, Švédsku, Francii, Velké Británii, Irsku, Rakousku, Švýcarsku, Itálii, Španělsku, Portugalsku, Polsku, Maďarsku, Řecku, na Kypru, v Nizozemsku, Lucembursku, Bulharsku, Rumunsku, Chorvatsku, Slovinsku, na Maltě, v Slovensku, Andoře, Estonsku, Lotyšsku, Litvě, Srbsku, Albánii, Makedonii, Bosně Hercegovině, Ukrajině, Černé Hoře a na Gibraltaru.
    • Bezplatné zkušební období se může lišit v závislosti na úrovni vybavení, ale vždy trvá nejméně 12 měsíců. Období služby je propojeno s Vaším vozidlem a zobrazeno ve Vašem uživatelském účtu. Po skončení bezplatného zkušebního období je nutné službu obnovit, abyste ji mohli i nadále využívat.

Další podrobnosti naleznete v aplikaci CUPRA CONNECT, případně Vám je sdělí prodejce vozů CUPRA.

  • Aktivace ve vozidle Vám umožňuje zaregistrovat vozidlo ihned jakmile usednete za volant a propojit ho s Vaším CUPRA ID, abyste mohli začít využívat služby CUPRA CONNECT bez zbytečného zdržování.
  • Asistent registrace Vás provede jednoduchým procesem vytvoření účtu CUPRA ID ve Vašem vozidle, přihlášení a přidání Vašeho vozidla do Vaší "Garáže" v aplikaci. Během procesu registrace si můžete prohlédnout všechny potřebné právní informace (Zásady ochrany osobních údajů) a přijmout podmínky používání služby CUPRA CONNECT.
  • Nejprve zkontrolujte, zda má Váš vůz CUPRA aktivní připojení k internetu (symbol bílé zeměkoule v pravém horním rohu) a zda nevypršel platný registrační kód, který používáte (registrační kód je platný po dobu 1 roku). Pokud to problém nevyřeší, zkuste odstranit vozidlo z Vaší "Garáže" v aplikaci a znovu jej přidat. Obdržíte nový registrační kód, který zadáte do svého vozidla.
  • Přímo v infotainmentu vozu můžete vybírat a přepínat mezi čtyřmi režimy soukromí.
  • Pokud přijdete o svůj smartphone, můžete si změnit heslo přístupem do aplikace z jiného zařízení. Nové heslo je vyžadováno při používání jakékoli ze služeb aplikace CUPRA CONNECT. Z důvodu dalšího zabezpečení můžete upravit nastavení aplikace tak, že budete muset znovu zadat heslo po 5, 10 nebo 15 minutách bez aktivity na účtu.
  • Nejprve se ujistěte, že máte ve smartphonu nainstalovanou nejnovější verzi aplikace. Chcete-li to zkontrolovat, navštivte Apple AppStore nebo Google Play Store a nainstalujte všechny dostupné aktualizace.
  • Pokud stále máte problémy s přihlášením ke svému účtu CUPRA CONNECT, můžete použít e-mail, pomocí kterého jste se zaregistrovali, své uživatelské jméno nebo číslo svého mobilního telefonu k identifikaci svého účtu a obnovení hesla. Pokud se tím problém nevyřeší, kontaktujte svého prodejce a my se budeme snažit Vám pomoci.
  • Ano, přejděte do nabídky infotainmentu ve vozidle v části "Uživatel" a stiskněte "Odstranit uživatele / Obnovit tovární nastavení". Všechna Vaše data budou smazána z vozu a ze systémů CUPRA. Tento proces je nevratný a slouží v případě převodu vlastnictví vozu.

Ano, ale je nutné zvážit, jestli si nechcete účet do budoucna ponechat, jelikož po smazání ztratíte přístup k Vašemu ID a ke všem připojeným aplikacím. Vaše data budou navždy ztracena.

  • Přejděte do portálu CUPRA ID dostupném zde: https://cupraid.vwgroup.io/
  • Přihlaste se pomocí údajů k účtu, který si přejete vymazat.
  • Po přihlášení se posuňte níže, až k odstavci "Nastavení účtu" a tam klikněte na tlačítko "Správa".
  • Následně se ukáží možnosti, kde je nutné potvrdit smazaní uživatelského účtu kliknutím na "Smazat uživatelský účet" a postupovat podle dalších kroků

Tím dojde ke smazání základního účtu ID, který je vázaný na Vámi registrovaný e-mail a který sdružuje data do všech aplikací, vč. CUPRA CONNECT.


Nenašli jste všechny informace?

Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím poptávkového formuláře níže nebo telefonicky do naší pobočky v Litoměřicích.

Chci být zpětně kontaktován

 

Povinná položka