ŠKODA IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji 2019
Bernhard Maier předal trofej nejužitečnějšímu hráči IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji 2019

Česká automobilka je po 27. oficiálním hlavním sponzorem IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji.

Ve slovenském hlavním městě Bratislavě v neděli skončilo 83. IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji. V napínavém finálovém utkání si Finsko v utkání proti Kanadě zajistilo výsledkem 3:1 titul mistra světa. Předseda představenstva společnosti Škoda AUTO Bernhard Maier předal po utkání kanadskému reprezentantovi Marku Stoneovi trofej pro nejužitečnějšího hráče turnaje. Škoda Design navrhl křišťálovou trofej pro nejužitečnějšího hráče IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji již podruhé v řadě.

Od 10. do 26. května se na Slovensku konalo IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji 2019. Škoda AUTO tuto sportovní událost podpořila jako oficiální hlavní sponzor již po 27. v řadě a drží tak rekord za nejdelší hlavní sponzorství v historii mistrovství světa ve sportovní historii.

Stejně jako v minulém roce připravila Škoda AUTO i pro letošní turnaj velkolepou trofej pro nejužitečnějšího hráče. Dynamicky tvarovaná skleněná trofej připomínající ledový krystal je navržena oddělením designu značky Škoda. Trofej je inspirována tradičním českým sklářským uměním a využívá krystalické prvky, které jsou typické i pro design aktuálních modelů Škoda.

Předseda představenstva společnosti Škoda AUTO Bernhard Maier předal 35 centimetrů vysokou, 22 centimetrů širokou a 5 kilogramů těžkou trofej po skončení finálového utkání nejužitečnějšímu hráči mistrovství světa, kterým se stal Mark Stone z Kanady.

Letošní mistrovství světa v ledním hokeji bylo pro společnost Škoda AUTO velmi významnou událostí také z jiného důvodu: Automobilka poprvé využila tuto událost pro světovou premiéru nových modelů a 23. května, v den čtvrtfinálových utkání, představila výrazně přepracovaný model Škoda Superb. Kromě toho na letošním mistrovství světa Škoda AUTO vstoupila do éry elektromobility: model Superb iV je první vůz Škoda s plug-in hybridním pohonem a Citigoe iV pak představuje první plně elektrický vůz v dlouholeté historii společnosti.

Během mistrovství světa přišlo své týmy podpořit do arény v Bratislavě a Košicích více než 472 600 fanoušků. Více než 1,2 miliardy diváků po celém světě pak sledovalo přenosy u televizních obrazovek nebo na internetu. Škoda byla na mistrovství světa, jako partner nejrychlejšího týmového sportu, viditelně zastoupena. Logo společnosti Škoda AUTO bylo k vidění na mantinelech i ve středových kruzích obou arén. Hned vedle ledové plochy navíc česká automobilka vystavovala tři modelové novinky - městské SUV Škoda Kamiq, nový kompaktní model Škoda Scala a výkonné SUV Kodiaq RS.

Jako automobilový partner poskytla Škoda organizátorům celkem 50 speciálně označených vozidel. V letošním roce tvořily flotilu vozů především modely SUV Kodiaq a Karoq. Škoda AUTO podporuje IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji jako automobilový partner již od roku 1992.

Škoda byla letos navíc opět exkluzivním partnerem mobilní aplikace „IIHF App.“ Aplikace je k dispozici pro Android a iOS a hokejovým fanouškům nabízela informace ze zákulisí a zajímavé statistiky. Díky online reportážím včetně brankového alarmu uživateli během mistrovství na Slovensku neunikla žádná trefa ani na cestách. Kromě toho mohli uživatelé tipovat výsledky zápasů a sdílet své tipy s přáteli.