Volkswagen Passat Variant GTE - E-Mode
Volkswagen Passat Variant GTE - E-Mode
E-Mode
-

E-Mode

Lokálně zcela bez emisí, po stisknutí tlačítka

Passat GTE (Spotřeba paliva (l/100 km): kombinovaný provoz - od 1,7 do 1,8; spotřeba elektřiny (kWh/100 km): kombinovaný provoz - od 13,4 do 13,9; emise CO₂ (g/km): kombinovaný provoz - od 38 do 40, energetická třída: A+) startuje automaticky s čistě elektrickým pohonem - v "E-Módu". Podmínkou je, že jeho baterie je dostatečně nabitá a vnější teplota není příliš nízká. Výkonná lithium-ion vysokonapěťová baterie poskytuje pro Váš automobil dostatek energie a umožňuje dojezd okolo 70 km (NEFZ) na čistě elektrický pohon, resp. až 55 km (Passat GTE Variant 57 km) v novém jízdním cyklu WLTP, který lépe simuluje reálné podmínky. Zejména při jízdě ve městě a obytných oblastech pojedete komfortním způsobem bez hluku a bez emisí. "E" mód navíc umožňuje také jízdu vyšší rychlostí - Passat GTE pak může po dálnici jet rychlostí až 225 km/h s maximálním krouticím momentem 400 Nm.

Baterii lze nabíjet třemi způsoby: prostřednictvím sériového nabíjecího kabelu střídavým proudem s výkonem 2,3 kW, pomocí volitelného kabelu střídavým proudem s výkonem 2,3 kW, který výrazně zkracuje dobu nabíjení, a také prostřednictvím tzv. wallboxu, který se dodává na přání.

Volkswagen Passat Variant GTE- GTE Mode
Volkswagen Passat Variant GTE- GTE Mode
GTE-Mode
-

GTE-Mode

Dynamika, kterou můžete vnímat

Po stisknutí tlačítka GTE zažijete něco mimořádného: Passat Variant GTE (Spotřeba paliva (l/100 km): kombinovaný provoz - od 1,7 do 1,8; spotřeba elektřiny (kWh/100 km): kombinovaný provoz - od 13,4 do 13,9; emise CO₂ (g/km): kombinovaný provoz - od 38 do 40, energetická třída: A+) efektivně spojí sílu skrytou v obou motorech dohromady - tzv "boost". Získáte tak maximální výkon 160 kW (218 k) a maximální krouticí moment 400 Nm a automobil se získá ještě sportovnější naladění. V GTE módu je vše důsledně orientováno na výkon, který okamžitě pocítíte odezvou pedálu plynu a tužšího řízení.

Volkswagen Passat Variant GTE - nabíjení
Volkswagen Passat Variant GTE - nabíjení
Systém řízení nabíjení
-

Systém řízení nabíjení

S čerstvou energií do nového dne

Nabíjení Vašeho vozu Passat GTE (Spotřeba paliva (l/100 km): kombinovaný provoz - od 1,7 do 1,8; spotřeba elektřiny (kWh/100 km): kombinovaný provoz - od 13,4 do 13,9; emise CO₂ (g/km): kombinovaný provoz - od 38 do 40, energetická třída: A+) je snazší než výměna žárovky.

Baterie elektromotoru lze nabíjet z běžné domovní zásuvky nebo na veřejných nabíjecích stanicích. Tímto způsobem se lithium-iontová baterie nabije na plnou kapacitu přibližně za 6:15 hodin. Pokud využijete veřejnou nabíjecí stanici nebo wallbox, který se dodává na přání, zvládnete to za méně než 4 hodiny.

Volkswagen Passat Variant GTE - Dojezdová vzdálenost
Volkswagen Passat Variant GTE - Dojezdová vzdálenost
Dojezdová vzdálenost
-

Dojezdová vzdálenost

Jeďte dále a přemýšlejte v dlouhodobé perspektivě

Díky maximální dojezdové vzdálenosti 57 km (Passat GTE Variant: 55 km) měřené podle standardu WLTP (70 km podle standardu NEDC) Váš Passat GTE Variant dokazuje, že efektivní mobilita při jízdě na dlouhé vzdálenosti již není díky technologii Plug-in Hybrid žádnou vizí budoucnosti - lokálně totiž jede zcela bez emisí a téměř bez hluku.

Volkswagen Passat Variant GTE - Plug-in-Hybrid
Volkswagen Passat Variant GTE - Plug-in-Hybrid
Plug-in-Hybrid
-

Plug-in-Hybrid

Efektivní kooperace

Passat Variant GTE (Spotřeba paliva (l/100 km): kombinovaný provoz - od 1,7 do 1,8; spotřeba elektřiny (kWh/100 km): kombinovaný provoz - od 13,4 do 13,9; emise CO₂ (g/km): kombinovaný provoz - od 38 do 40, energetická třída: A+) je model Plug-in Hybrid. K jeho pohonu je využíván elektromotor a benzinový agregát TSI. Vy si tak můžete užívat všechny výhody elektromobility zcela bez kompromisů.

Jízda ve Vašem voze Passat Variant GTE začíná v "E-Módu", při kterém pracuje pouze elektromotor a vůz jede lokálně zcela bez emisí a téměř bezhlučně. Díky lineárnímu průběhu zrychlení je okamžitě k dispozici maximální krouticí moment 400 Nm. A jestliže od počátku aktivujete mód GTE, při kterém dojde také k aktivaci spalovacího motoru, zrychlí Plug-in Hybrid z 0 na 100 km/h dokonce již za 7,6 sekundy (Passat GTE: za 7,4 sekundy).

Po dosažení rychlosti 140 km/h začne TSI agregát podporovat elektromotor a Váš Passat Variant GTE se přepne do hybridního módu. V něm pak může zrychlovat až do nejvyšší rychlosti 225 km/h.

Po stisku tlačítka pro aktivaci GTE módu, efektivně spojíte sílu skrytou v obou motorech dohromady - tzv "boost". Získáte tak maximální výkon 160 kW (218 k), maximální krouticí moment 400 Nm a možnost vymáčknout z Vašeho vozu Passat Variant GTE i ten poslední zbytek výkonu.