ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE/PRACOVNÍK

Administrativní pracovnice/pracovník

Nástup možný
IHNED!

Kontaktujte nás na e-mailu
personalistika@horejsek.cz

Co Vás čeká?

  • Příjem a výdej vozidla v STK (stanici technické kontroly)
  • Zpracování zakázky po administrativní stránce
  • Plánování zakázek
  • Přímá obsluha zákazníka a kooperace se servisní částí spol. GH Děčín.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • Znalost práce s PC (uživatelská).
  • Schopnost jednat se zákazníky (empatie).
  • Zodpovědnost a pečlivost.
  • Spolehlivost.

Výhodou bude, pokud budete umět:

  • Viz výše uvedené, jelikož dobrý dojem zákazníka ze služby poskytnuté spol. Gerhard Horejsek je pro nás na prvním místě!

Co vám můžeme nabídnout?

  • Dobré platové ohodnocení.
  • Silné zázemí prosperující společnosti s dlouhou tradicí.
  • Možnost osobního rozvoje a sdílení zkušeností v rámci skupiny GH.
  • A další ...

Kde budete pracovat?

  • V naší pobočce v Děčíně u společnosti, která působí na trhu již 33 let a v celém severním regionu.

DOBRÝ KOLEKTIV

MOTIVAČNÍ BENEFITY

OSOBNÍ ROZVOJ

FINANČNÍ PŘÍSPĚVKY

Máte zájem u nás pracovat? Pošlete nám svůj životopis.

Povinná položka

 

Zde nás najdete